De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bergweides - Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+8
Kurt.
Valerio
Gytha.
Peeta
Arra
Kenji
Katniss
Anthea
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:17 pm

Valerio bracht hen omhoog. Hij ging achter Kurt zitten en sloeg zijn armen om zijn middel. "Kom op Talpa," zei hij en de dasmol verdween in de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 07, 2010 4:54 pm

Loki landde met Scath, die uitgeput was door het vliegen al had ze het gevoel ook ergens anders door. Hij zag er niet goed uit. Zijn zwart was iets lichter geworden, hij was veel sneller vermoeid en kon alleen nog maar mentaal praten. Loki zuchtte zacht en keek rond. Ze was hier werkelijk nog nooit geweest. Ze pakte wat vlees uit een tas en gaf dat aan Scath.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 07, 2010 4:58 pm

sue rende door het bos en kwam niet veel later uit bij een grote ope weide, een berg weide op precies te zijn het was prachtig echt prachtig maar ze moest door ze moest het kamp van de 13ers vinden daar zou ze haar broer ook vinden die ze voor dood heild
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 07, 2010 5:00 pm

Loki keek om van Scath toen ze voetstappen hoorde. Ze stond op en draaide zich in een beweging om. Ze had bijna haar mes gepakt toen ze een meisje zag. Ze schatte haar rond de zestien, zeventien dus die zou ze nog niet aanvallen. Loki had het de laatste tijd niet zo op mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 8:39 pm

Met veel gerommel kwam Talpa Meles uit de grond. Valerio zat op zijn rug in zijn normale trainingsbroek. Hij sprong van de rug van de dasmol en trok zijn shirt uit, zoals altijd tijdens het trainen. Daarna wachtte hij op Kurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 9:06 pm

Bambi landde op de weides, om gelijk weer op te stijgen zodra Kurt was afgestapt, z was erg chagrijnig de laatste tijd, maar Kurt niet, dus hij bleef glimlachen toen hij zijn eigen t-shirt ook uitdeed."En, waar beginnen we dit keer?"vroeg hij aan Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 9:42 pm

"Gewoon, bij de krachttraining," zei Valerio en hij bracht hen naar de gebruikelijke boom. Hij greep de tak beet en zodra Kurt dat ook deed, viel de aarde onder hen weg. Hij trok zich op en keek tegelijk naar zijn echtgenoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:04 pm

Ik vind dat Chris en Dave nu gaan komen, vind jij dat niet? DIKKE PECH

Kurt glimlachte naar Valerio en trok zichzelf op, het ging al veel beter dan de eerste keer dat ze hier getraind hadden.

Chris liep druk pratend met Dave richting de weides en de boom waar ze altijd onder zaten, maar toen hij de twee mannen zag, bleef hij stokstijf staan... "Dave, we zijn niet alleen..." fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:07 pm

"het gaat goed," zei Valerio tegen Kurt.

"Nou en," zei Dave. "Het zijn geen mensen van het weeshuis, dus relax broertje." Hij keek naar de mannen die in de boom hingen en kon het niet laten om naar de spieren te kijken en de ontblote bovenlijven.

Sorry Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:21 pm

WHAHHAHHAHHA, als ik niet in een overvolle huiskamer had gezeten had ik me dood gelachen xD

"Gefascineerd broer?" vroeg Chris met een grijns op zijn gezicht "Okee dan, dan kunnen we er net zo goed gewoon heenlopen, toch?" zei hij voor hij zonder nog een enkel woord de weides opliep, in de richting van de boom.

Kurt glimlachte en bleef Valerio aankijken, maar toen hij voetstappe hoorde ging zijn blik naar de jongen die aan kwam lopen... Chris zwaaide met nogsteeds dezelfde grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:25 pm

Valerio zwaaide terug en liet zich vallen. De aarde veerde een beetje mee. "Hallo," zei hij. Hij bracht de aarde weer in model.

Dave deed zijn best niet te blozen. Hij vond het fijn om zoiets te zien, maar schaamde zich tegelijk voor het feit dat hij homo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:31 pm

Kurt liet een paal aarde omhoog komen en liet zichzelf rustig zakken, hij knikte "Hallo."zei hij glimlachend.

CHris' ogen werden groot "A..Aardmagiërs!..." stamelde hij "Zag je dat broertje? Wij kune dat vast ook leren!" zei hij gefascineerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:34 pm

Meteen was Dave het homo-gedoe vergeten. "Ja, kunnen jullie dat aan ons leren?" vroeg hij blij. "In een weeshuis leer je namelijk niet zoveel. Ik ben trouwens Dave en dit is Chris." Hij sloeg een arm om zijn broertje heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:40 pm

Kurt keek even verward maar knikte toen "Vast wel, maar jullie moeten wel aardmagie hebben... En wacht... weeshuis...?"

Chris knikte "Ik weet het, niet echt de eerste plek waar je ons ziet..."

Kurt glimlachte even veelbetekendend naar Valerio

"Maar, ja, we hebben aardmagie, alleen we zijn nooit verder gekomen dan een aantal kiezel stentjes heen en weer laten bewegen..." ging Chris verder.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 6:42 pm

"Jullie willen zeker graag weg uit dat weeshuis?' vroeg Valerio. Hij had de blik van Kurt wel begrepen.

Dave knikte hevig van ja. Hij snapte al waar dit heen ging. "Ja, wij willen heel graag uit dat weeshuis." Hij keek bijna smekend naar Kurt en Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 22, 2010 9:15 pm

Chris grijnsde, het weeshuis was het enige wat hij ECHT haatte...

"Nou dan..." zei Kurt met zelf ook een grote glimlach "Waar is dat weeshuis, niet ver weg denk ik..."

Chris keek hen even aan "HEt is alleen dat we geen toestemmming hebben om hier te zijn, als we zomaar binnen komen wandelen lijkt dat me niet heel slim..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 1:18 pm

Valerio floot even kort en Talpa Meles kwam uit de grond. "Jullie weten zeker nog wel waar jullie zijn ontsnapt?" vroeg hij. "Dan brengt Talpa jullie daarheen."

"Natuurlijk weten we dat nog," riep Dave uit. Hij liep al richting de dasmol. "Kom op Chris."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 5:35 pm

Chris grinnikte "Waarom ook niet..."zei hij en hij begon op een rustig tempo richting de dasmol te lopen, maar hij had te veel energie en hij schoot Dve voorbij.

Kurt lachte terwijl hij op een rustig tempo richting Talpa liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 8:12 pm

Valerio hield Kurt tegen. "Kom op Kurrie," zei hij. "Wij kunnen beter op de rug van Bambi gaan en gewoon via de hoofdingang. Lijkt me dan alleen handig om normale kleren aan te trekken."

Dave sprintte achter Chris aan en al snel liep hij naast hem. Hij klom op de rug van Talpa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:18 pm

Kurt knikte en floot, Bambi kwam meteen aanklapperen, ze keek met een 'WAT!?-blik'naar Valerio. "Stel je niet aan Bambi, ik weet dat je hem aardig vindt!"zei Kurt en hij klom op Bambi's rug.

Chris klom onhandig op de rug van de dasmol, die meteen onder de grond verdween. Chris slaakte binnesmonds een kreetje maar wist zich in te houden terwijl Talpa zich door de grond bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:22 pm

Valerio ging gemakkelijk achter Kurt zitten en sloeg zijn armen om hem heen. "Nou Kurrie," zei hij. "Het ziet er naar uit dat we moeten verhuizen." Hij drukte een kus in Kurts nek.

Dave vond het leuk om onder de grond te reizen. Overal zag hij aarde. Hij merkte dat Talpa er wel voor zorgde dat er geen aarde tegen hen aan knalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 24, 2010 10:59 am

Kurt glimlachte "Ik heb nog een familie-woning, de dasmollen kunnen onze hulp wel gebruiken om daar gangen onder te graven ..." zei Kurt en Bambi steeg op, maar ze bleef in de buurt bij de grond en Talpa Melis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:35 am

"Mooi," zei Valerio. "Dan beginnen we zodra we kinderen hebben." Hij gin dichter tegen Kurt aan zitten. Hij was nog steeds liever op of onder de grond. "ik zal nooit kunnen wennen aan vliegen," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:51 am

Kurt glimlachte geruststellend, ookal kon Valerio, die achter hem zat, dat niet zien... "Ik weet het, maar af en toe moet geen probleem zijn, en er kan je niets gebeuren, misschien doet Bambi of ze je haat, maar ze is gewoon jaloers..." BAmbi gromde even afkeurend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:54 am

"Dat is mooi," zei Valerio. "Maar toch heb ik liever Talpa onder me. "Is niks tegen jullie, hoor Kurrie." Hij snapte wel waarom Bambi jaloers was. Tsi-Long en Talpa hadden er minder moeite mee. Maar toch, Kurt hoorde nu ook bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bergweides - Rijk van de Tweeling   De bergweides - Rijk van de Tweeling - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bergweides - Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: