De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Raiden huis - rijk van de schorpioen

Ga naar beneden 
+2
Derryl
Aria
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raiden huis - rijk van de schorpioen   Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 29, 2010 8:00 pm

Cara keek hem aan met haar waterige rode ogen. Zijn ogen waren dood en als zijn glimlach. Weggevaagd door de jaren en het leven weggevaagd door haar. Daar zou ze niet mee kunnen leven maar toch deed ze er niets aan. 'Ja je bent te laat. Het spijt me, Ik wil dat je weet dat ik altijd van je blijf houden.' zei Cara. Ze stond op het punt om hem een knuffel te geven maar hield zich net op tijd in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raiden huis - rijk van de schorpioen   Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 29, 2010 8:03 pm

Het liefst wou Raiden om draaien en recht in het gezicht slaan. Er was maar een ding om dit erger te maken en dat deed ze. Het verhaal van ik hou nog altijd van je. Kom op je kan beter hem haten dan voelde Raiden zich tenminste een stuk beter. ´´Doe dat maar niet. Ga weg uit mijn leven en denk nooit meer aan mij´´ zei Raiden verbitterd. Nu liep hij echt weg. Hij wou haar nooit meer aan kijken. Het liefst wou hij dat hij nooit terug gekomen was naar deze rijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raiden huis - rijk van de schorpioen   Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 29, 2010 8:08 pm

'Dat zal ik nooit doen Raiden hoeveel je me ook smeekt ik zal altijd van je blijven houden.' riep ze hem na. Daarna draaide ze zich om. Ze was in de war en niet een klein beetje ook. Ze had net haar liefde van haar leven weg laten lopen omdat ze zo graag bij Kenji wou zijn. Maar was dat echt wat ze wou ze wist het neit meer. Ze wist het gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raiden huis - rijk van de schorpioen   Raiden huis - rijk van de schorpioen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raiden huis - rijk van de schorpioen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen
» Acquaville - Rijk van de Schorpioen
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.
» Herberg de Basis - Rijk v.d. Schorpioen.
» Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: