De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk

Ga naar beneden 
+17
Valerio
Alexis
Kenneth
Loki
alyssa
Levi
Kassie
-Orlando-
Kurt.
Dylan
Aphrodite
Elizabeth
Scott
Cloud
Andrew
Derryl
Andromeda
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30
AuteurBericht
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:41 pm

Droom knikte zwakjes ze zuchtte. Levi was een arts, ze kon het hem opbiechten "Je bent neit de enige die zich zorgen maakt, als deryl neit op zek is naar maggie of net als ik amper slaapt dan maakt hij zich zorgen om me. Ik doe echt alles om mijn kinje er nu okee doorheen te krijgen." ze kee vastbesloten " Ik zit op een dieet van bepaalde voedingstoffen dat ik in eht ziekenhuis, als je me daar al krijgt, blijf volgen. Ik zal nog steeds iedere avond smeken tot de schepper, en de rest van de tijd proberen te slapen gezien ik amper slaap door nachtmerries. En als je me ook maar bij een psycholoog wil krijgen ben ik weg begrepen." ze zuchtte "Ik vond dat je dat als ats die op ons past wel mocht weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:44 pm

"Ik zal er voor zorgen dat je slaapt, ookal heb je nachtmerries," zei Levi. Hij voelde een klein zwak voor deze vrouw, zoals ze zich door haar jeugd en al deze dingen heen sloeg. Hij keek even naar buiten of hij Lauren en Derryl al zag. Hij stuurde een hap van de soep naar de mond van Andromeda. "Eet," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:47 pm

Ze liet de hap die levi had gestuurd met rust en stuurde zelf wat naar haar mond "dat is mijn job" het was duideijk dat ze echt zwak was. het koste haar moeite om een hap intakt te houden. ze zuchtte en nam het weer over met de lepel "Ik HAAT lepels, je kan er niet eens iemand mee neersteken" ze grijnsde even gevaarlijk. en er was een glimpje zichtbaar van de andromeda die met enkel naar dieren als kammeraden in de naaldwouden in een uithoel van het dertiende woonde. "Maar ik haat het meer om gevoerd te worden, maar het allermeest haat ik roze en mensen die geen vis lusten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:50 pm

"Toch zul je eraan moeten wennen," zei Levi. "In het ziekenhuis mag ik je pas weer zelf laten eten als je een beetje aangesterkt bent." De hap zweefde nog steeds voor haar mond. "Wat zou je er van vinden als er een psycholoog langskomt in het ziekenhuis? Heb je eigenlijk ooit alles over je verleden, vanaf je eerste herinnering tot hij in je leven kwam, aan Derryl verteld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:59 pm

Droom zette haar handen in haar zij "Ik zei al GEEN psycholoog" zei ze geirriteerd. ze haalde diep adem en re;axte weer "En nee ik heb nooit mijn hele leven aan iemand vertled, neit helemaal. Deryl weet alles wat ertoe doet, volgensmij" ze dacht even na "Wacht ik heb het opgeschreven" ze stond op en liep naar de kast met dingen van vreger, er lagen dingen van voor deryl en zij elkaar ontmoetten. waaronder deryls schrijfblok, een paar pakjes sigaretten gif van lung wei en meer dat soort zooi. Na even zoeken vond ze een in krokoleer gebonden boekje. ze liep terug naar levi "Dit is het. Mijn herrinneringen tot zegmaar ehhh" ze dacht na "Maggie kwijtraakte" ze zuchtte "Alles is op chronologische volgorde. Maar ik weet neit of ik het je geef" ze twijflde. zou ze een verre vriend haar leven overhandigde "Wat heb je nodig dan krijg je die bladzijden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 1:49 am

Derryl had weer het hele bos uitgekamd en niets gevonden. Helemaal niets. Hij werd er gek van. Hij kon niet eens het kleinste spoortje van Maggie of Appollo ontdekken. Verslagen keerde hij terug naar de grot. Ondertussen kwam hij Lauren tegen, dat betekende dat Levi daar ook was. Hij sloeg de deur open en zag Levi en Droom aan de tafel zitten.
--
OMG, JORN, Levi gaat toch niet op Droom vallen he?? (Aan de ene kant zou dat best lachen zijn DRAMA Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 8:33 am

XD, slim plan, maar ik denk het niet.

"Oh, hoi Derryl," zei Levi en stond op. "Droom wilde even wat met je bespreken." Hij stond op en liep naar buiten, om hen even alleen te laten. Hij stak zijn voeten in het water en speelde met de golven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 9:10 am

Droom glimalchte toen deryl binnen kwam "Hoi lieverd" ze glimalchte. toen levi weg was zuchtte ze "Deryl, levi dacht dat het misschien het beste zou zijn als ik naar het ziekenhuis ga, ik meot het toegeven, ik sta geestelijk en lichamelijk op instorten en ik heb geen flauw idee hoe het met ons kindje gaat" ze zuchtte "Ik wilde jouw mening weten, aangezien ik nou niet echt veel va mijn leven heb doorgebracht onder de mensen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 5:08 pm

'Ik denk dat dat ook wel een goed idee is, maar je moet wel weten dat ik dan niet constant bij je mag zijn. Ik zou het dolgraag willen, maar ik weet hoe het de vorige keer is gegaan.' Hij grijnsde toen hij terugdacht aan hun ziekenhuisontsnapping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 7:17 pm

Droom zuchtte "Dat is ben ik bang een offer dat we zullen moeten maken" ze keek een beetje zuchtend op "Ga jij levi zeggen dat ik naar het ziekenhuis ga, dan ga ik dingen inpakken, ik ben alleen bang dat wapens erboden zijn in een ziekenhuis" ze trok een sip gezicht "HEt zal dan de eerste keer sinds mijn 7de dat ik geen wapen heb aangezien mijn krachten nu nog te zwak zijn om mezelf te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 9:49 pm

Levi liep weer naar binnen. Hij ving net Derryls woorden over de gesheidenheid op. "Ik kan ervoor zorgen dat jullie dag en nacht samen kunnen zijn," zei hij. "Er hoeft alleen maar een extra bed in de kamer gezet te worden. Als jullie dat ten minste willen." Hij keek hen beide aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 10:47 pm



Droom knikte "Dat zou fijn zijn, en eerlijk gezecht, ik zal je toestaan een psychiater of wat dan ook te laten testen wat er allemaal mis is, in ruil zvoor die dienst" ze legde een stapel van haar shirts en broeken in haar tas, net als andere nodige dngen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 10:51 pm

"Dat is mooi," zei Levi en hij keek naar de spullen die ze pakte. "Sorry Droom, maar ik kan je niet toestaan kleren mee te nemen. Ze zouden niet steriëel kunnen zijn. Je kan de kleren aanhouden die je nu aan hebt en in het ziekenhuis krijg een japon of pyjama. Dan kan ik beter opereren of onderzoeken als het nodig is en loop je niet de kans op eventuele besmettingen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 11:05 pm

Droom zuchtte "Was ik al bang voor" ze legde de jurken terug en doorzocht de tas. uit een verborgen schede viste ze gemakkelijek een mes met enge weerhaken en uit een in het hengsel verstopte dunne buis trok ze een aantal breipen achtige naalden. na een poosje had ze alle verborgen wapens in haar tas en uit de spullen die ze aan en in te tas had verweigerd, het was nog best wat. "Ik kan ook al voorspellen dat ik geen wapens mag meenemen. " Ze grijnsde en deed ene stapeltjefotolijstjes erin, samen met haar boekje waarin ze haar leven in opschreef en nog wat dingen "Rokenmag zoizo neit aangezien ik zwanger ben, eens denken vergeet ik wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 11:07 pm

"Roken mag sowieso niet," zei Levi stug. "En jij mag wapens meenemen. Een ex-Dertiener is niet heel veilig in het ziekenhuis achter de grenzen waar de meeste rebellen komen. Maar ik zal ervoor zorgen dat er alleen mensen op jullie kamer komen die ik vertrouw. En nu moeten we zo'n beetje gaan. Kan ik op één van jullie draken meerijden? Lauren blijft hier, voor het geval Maggie terugkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedo jan 06, 2011 11:24 pm

Droom keek levi emt opgetrokken wenkbrouwen aan "Tenzij jullie geen metaal in een kamer hebben kan ik echt wel aan wapens kunnen komen, amar ja, voor de zekerheid" soepel pakte ze twee doken en een aantal metalen armbanden. "Die armbanden zijn shurikens in vermomming" ze schoof er uiteindelijk vijf ana iemdere arm en ging uit het zicht van levi staan en maakte een schede met een riempje vast aan haar bovenbeen, en de andere onder haar jurk op haar rug. ze deed van die armbanden ook om haar enkels. "Ik ben bewapend" zei ze met een glimalch terwijlz e weer in eht zichrt stapte, eht enige dat zichtbaar was waren zde arm en enkelbanden. "We kunnen dus gaan" ze gooide de tas over haar schouder en liep naar deryl. "Levi natuurlijk kan je mee, Ik rijd op beo, derl op abigail en jij kanop lung wei."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimevr jan 07, 2011 3:50 pm

"Mooi," zei Levi. Hij liep naar de draak van Droom. Ergens was hij blij dat het een Chinese draak was, dat was vertrouwd. Hij ging op zijn rug zitten en keek naar Droom. Misschien luisterde Lung Wie alleen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimevr jan 07, 2011 5:22 pm

Liusa, wil je pliesjes je post wissen, of wil levi plies neit zeggenw aar droom heenmoet maar door een verpleegter meegesleurd wordne naar de itensive care en dat een verpleegster droom naar een afdeling stuurt:P ik heb een plan en droom gaat NOG geen problemen veroorzaken

Droom grijnsde naar levi en floot een schgelle fluittoon. De grote grijze wolf sprong sopel op en liet droom op zijn rug klimmen, aan haar houding op zijn rug kon je merken dat ze het zo gewend was. Mimmy kwan anrennen en klom via een poot van lungwei tegen het lichaan op en ging tussen lung weis hoorns zitten., lkung wei keek opver haar schouder naar levi "Houd goed vast" zei ze met een overduidelijke vrouwelijke stem. Het was amper verstaanbaar en had een mengeling van draaks en iets oosters. Droom grijnsde "Mimms is de enige die niet kan spreken,. ik wil je vragen je goed vast te houden, jouw draak kan misschien vliegen maar lung wei is aleen een ervaren zwemster, wat erg handig is aangezien het hoog water is" het water stond aan de and van de grot "Abi vliegt" Ze vloot en Beowulf schoot de grotopening door en zwom snel in eht water, op zijn hondjes. aleen dit was een groot hondje met een watermagier op zijn rug, wat hem iets sneller liet gaan. Lung wei verzekerde zich ervan dat levi goed zat. Daarna zette ze al haar vier klauwen op de grong en sprintte naar voren de grot uit en ze schoot razendsnel door het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimevr jan 07, 2011 8:39 pm

"Dat moet geen probleem zijn," zei Levi. "Ik zit minstens twee keer per week op een twintig meter lange zeeslang." Hij lachte en pakte de hoorns van Lung Wei.

Begin jij in het scared heart ziekenhuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitimedi jan 11, 2011 5:28 pm

Derryl landde voor de grot en maakte de deur open. Nog geen drie seconden later vloog er een enthousiaste zeven jaar oude peuter op hem af. Hij sloeg zijn armen stevig om het meisje heen. "Maggie, waar zat je?" Vroeg hij met tranen in zijn ogen. Ook Maggie was aan het huilen. Derryl tilde haar op. "Kom, dan breng ik je naar mama en Levi, dan kan je daar vertellen wat er allemaal is gebeurd." Hij liep met haar op zijn arm naar haar kamertje en nam haar kroko, een pyama en schone kleren mee voordat hij haar op Abby zette en ze samen naar het ziekenhuis vlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 30 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk
Terug naar boven 
Pagina 30 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Andromeda
» Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: