De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk

Ga naar beneden 
+17
Valerio
Alexis
Kenneth
Loki
alyssa
Levi
Kassie
-Orlando-
Kurt.
Dylan
Aphrodite
Elizabeth
Scott
Cloud
Andrew
Derryl
Andromeda
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 3:52 pm

"Geloof me, dat heb ik me ook al afgevraagd." Zei Leida kalm. Ze wou eigenlijk zo snel mogelijk weg zodat ze zich weer in een training kon storten die haar gedachten van Drew afleidde. Maar dat leek haar een tikkeltje onbeleefd, dus ze bleef maar onhandig staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 3:59 pm

Droom haalde diep adem. en ontspande zich toen. "Niet stressen rustig blijven" mompelde ze zacht voor ze haar ogen opende en Leida eenkeek met haar emotieloze gezicht "Dankje dat je ons ingelicht hebt" ze knikte "Ik merk dat je weg wilt, mag ik je een tip geven? Blijf goed voor jezelf zorgen, ik heb al vaker dit soort tegenslagen gehad, dus geloof me nu maar, vechten helpt neit." ze stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:03 pm

'Bedankt voor je advies. Maar ik heb altijd al gevochten en ben niet van plan om daar nu mee op te houden. Sorry.' Zei Leida kalmpjes. 'Tot ziens.' Ze glimlachte nog even half naar Andromeda voor ze de deur uitstapte. Ze liep het bos in en begon daar maar nog een training.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:20 pm

Droom schudde haar hood terwijl ze leida nakeek. Ze zuchtte en liep weer naar binnen. Ze liep naar de slaapkamer en kroop onder de dekens. Ze meots bijslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:28 pm

Derryl had weer een paar uur samen met Abigail gezocht naar Maggie. Hij had haar alweer niet gevonden en werd er langzaam gek van. Hij was doodmoe en liep naar de slaapkamer. Hij ging naast Andromeda liggen en viel vrijwel meteen in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:31 pm

Toen droom na een lange tijd wakekr werd van een rustige slaap stond ze op en begon aan een gezonde groentesoep. Ze moest goed eten met die baby op komst. toen ze klaar was wekte ze deryl "Liefje, word je wakker" zei ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:34 pm

Derryl deed langzaam zijn ogen open. Even dacht hij dat hij Maggie zag, maar toen hij wakkerder werd zag hij dat het gewoon Andromeda was. 'Jahoor.' Mompelde hij onduidelijk en hij stapte van het bed af voordat hij Droom een kus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:15 pm

Droom gaf hem een kus terug voor ze weer kalm naar de keuken liep en weer verderging met haar soep. uiteindelijk zette ze twee borden op tafel en stuurde ze vol emt soep "Deryl, ik heb soep staan, en ik moet wat vertellen, wat neit zo leuk is. Leida kwam het me vertellen voor ik in slaap viel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:23 pm

Derryl voelde het al aankomen. 'Er is toch niets aan de hand met Andrew he?' Vroeg hij aan Andromeda. Hij ging naast haar zitten en sloeg zijn arm om haar schouders. 'Vertel het maar.' Zei hij rustig, hij bereidde zich voor op het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimedi jan 04, 2011 9:30 pm

Andromeda haalde diep adem "deryl, hij...hij...hij is..." toen werd haar stem verstikt door de tranen die ze zo lang had opgekropt. Ze deed haar handen voor haar gezicht en haalde schokkerig adem "Hij is overleden" ze barstte nu echt in huilen uit. HEt was haar enige familie lid waar ze echt een band mee had opgebouwd. Hij was de enige geweesd die met hun omging ondanks het feit dat ze overgestapt waren, en een beste vriend van maggie. "Eerst maggie onvindbaar, en hij nu dood. Deryl wat mmeot ik nu" ze had har gezicht in zijn shouder verborgen en ze huilde zijn shirt helemaal nat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 4:48 pm

'Niet in paniek raken.' Zei Derryl kalmpjes tegen Andromeda. 'Kalmeer nou eens.' Hij streek met zijn hand over Andromeda's haar maar hield verder zijn mond. Hij kon er niet meer tegen om haar zo te zien, snapte ze dat niet? Terwijl zij duidelijk zichtbaar instortte brokkelde hij van binnen ook af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 4:50 pm

Droom snifte. en ging overeind zitten ze veegde de tranen van haar wangen en haalde diep adem "Ik denk dat het wel weer een beetje gaat, sorry dat ik me zo liet gaan" zei ze met nog steeds sporen van de huilbui in haar stem
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:04 pm

Derryl glimlachte. 'Het is niet erg.' Zei hij rustig. 'Eet nou maar wat soep. Dan ga ik weer zoeken naar Maggie.' Hij zette een kom soep voor haar neer en liep naar buiten. Abigail volgde hem. Eenmaal buiten stapte hij op haar rug en verbreedde zijn zoekgebied met nog eens tien kilometer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:07 pm

Andromeda knikte zwakjes en roerde met een lepel wat in de soep. Het zag er wel goed uit maar voor de zekerheid pakte ze nog wat fruit. Droom zuchtte en begon met eten. Ze moest en zou gezond blijven voor eht kleintje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:09 pm

Levi surfde op een golf water door het bos. Voor de deur van de grot stapte hij af en klopte aan. Hij speelde met de golfjes voor de grot en wachtte tot er open werd gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:12 pm

Droom stond op en liep ene beetje zwakjes naar de deur. Ze deed open "Oh, jij bent het levi" zei ze emotieloos, net zo als haar gezichtsuitdrukking. Droom was bleek en had wallen onder haar ogen, haar haar zat nog steeds in ene slordige vlecht. "Ik was net aan het eten" ze ging weer aan tafel zitten en at verder van ahar soep met extra fruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 5:18 pm

"Kom ik ongelegen?" vroeg Levi. "Want dan draai ik weer om. Je ziet er niet goed uit. Kan ik ergens mee helpen? En waar zijn Derryl en Maggie? En je moet het zeggen als ik te veel vragen stel." Hij ging tegenover Droom aan tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 7:44 pm

Andromeda beet op haar wang om een huilbui te onderdrukken toen ze na een paar minuten zichzelf overwonnen had haalde ze diep adem "Deryl is buiten. Maggie is al meer dan een week zoek. hij gaat nog telkens zoeken, ik ga neit, ik heb mijn rust nodig" ze zuchtte "Ik heb voor het eerst sinds die miskraam weer die erge nachtmerries, en ik dwing mezelf om zoveel mogelijk te slapne en op gezond dieet te gaan. Met een nieuw kind op komst moet alles vlekke loos verlopen" het laatste deel zei ze vastberaden en meteen begon ze weer aan haar gezonde groente soep/
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 9:50 pm

Levi beet op zijn lip. Maar toen hij hoorde over het nieuwe kind dat er aan kwam, zei hij vastberaden: "Droom, ik weet dat jullie het er niet mee eens zijn, maar je moet naar het ziekenhuis. Het is sowieso beter om daar te liggen piekeren over wat er allemaal gebeurt. En het is ook beter voor een nieuw kind." Hij pakte over tafel haar hand. Om aan te geven dat hij het best met haar voor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:10 pm

Droom keek moeilijk "Maar wat als maggie terugkomt en het huis verlaten vind" nu was het moeilijker om haar emotieloze masker te bewaren. je kon zien dat ze emotioneel op instrten stond en dat haar streven naar een gezond kind het enige sprankje nut was waarom ze nog een zwakke poging deed zichzelf staande te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:13 pm

"Ik zal er voor zorgen dat dat niet gebeurd," beloofde Levi aan Droom. Hij floot even schel en een paar seconden later stak Lauren zijn kop door de deur. De draak legde één van zijn snorsprieten op Levi's hoofd, zodat die uit kon leggen wat de bedoeling was. "Dus je bedoelt dat je mee gaat?" vroeg Levi aan Andromeda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:16 pm

Droom beet op haar wang "Ik weet het neit hoor, ik wil eerst nog met deryl praten...." begon ze terwijl ze doods in haar soep roerde. Ze zuchtte. Ze had geen honger, al die tijd dat maggie weg was al neit meer. Maar toch dwong ze zichzelf om tenminste het minimum te eten. Op sommige dagen lukte het zelfs om iets met wat meer kalorieen binnen te krijgen. Al met al was ze ernstig vermagerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:21 pm

"Droom," zei Levi. "Maggie is nog maar zes, maar erg volwassen voor haar leeftijd. En Derryl zal achter jouw keuze staan. En ik zal je, als je dat wilt, ook beloven dat niemand anders jou behandelt dan ikzelf. Maar je moet ook denken aan je kind die er nog niet is. Je bent tot op het bot vermagerd. Laat me in elk geval een echo doen, dan kan je daarna nog verder kijken." Hij keek haar smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:29 pm

Droom staarde naar haar bord. Ze voelde de drang om alle opgekropte emoties van de laatste week allemaal af te reageren op levi die dan maar even pech had. maar ze had de laatste 6 jaar aan haar zelfbeheersing gewerkt. Dat moets ook wel nu ze het niet meer af kon reageren aan enorme grizzlys. "Ik wil het nog steeds bespreken met deryl. Je meot begrijpen dat ik het neit echt op heb met ziekenhuizen, en weeshuizen, en winkels, en winkelen, en mensen" ze grijnsde zwak "Dus ik wil vragen of deryl eht ook het bese vind, net als jij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:31 pm

Levi zuchtte: "Dan ga ik nu meteen naar hem op zoek." Hij stond op van tafel en liep naar Lauren, die meteen wegvloog. Daarna ging Levi weer aan tafel zitten. "En al ga je niet naar een ziekenhuis, ik ga er voor zorgen dat je zonder problemen hierdoorheen komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk   Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk - Pagina 29 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk
Terug naar boven 
Pagina 29 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Andromeda
» Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: