De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het bergmeer-Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+22
try
Kurt.
Orion
Dylan
Pixis
Elizabeth
Jade.
Derek
Esra.
alyssa
Cara
Kenji
Anthea
Raiden
Marc
Cyene
Loki
Aphrodite
Demetri
Aria
Leida
Katniss
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:09 pm

´´O ja zo iets´´ zei Aria met een hlave glimlach. Die mist had Alexis een keer bij haar gedaan en het was niet fijn. Maar Aria had toen de lucht uit haar longen gehaald dus allebei was het niet fijn. Rustig begon Aria te fruniken met haar vingrs. Dan kwam er een onzichtbaar super scherp touw van ijsplintertjes. Eigenlijk moest Aria een keer leren om er een net van te maken maar dat zag ze nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:13 pm

Loki knikte. 'Maar ik gebruik mijn krachten haast nooit. Alleen om de kleine dingen mee te doen zoals een kas maken voor de rozen.' zei Loki grijnzend tegen haar. Ze vechtte eigenlijk nooit meer, ze kwam nou ook niet echt vaak dertieners tegen. Niet dat het haar veel uitmaakte. Ze woonde zelfs in overgenomen gebied maar het maakte haar niks meer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:25 pm

´´Ik gebruik ze eigenlijk meer dan nodig is. Maar je weet maar nooit wanneer ze moet gebruiken´´ zei Aria met een glimlach. Toen ze een stuk draad had gemaakt spande ze voor zich uit en keek er naar. Je kon het echt amper zien. Het zou er zekr raar uit zien dat Aria zo zat met haar handen. Al wou ze het alleen voor verdediging gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:27 pm

Loki knikte. 'Ik oefen een beetje maar ben druk bezig met de renovatie/verbouwing van mijn oude huis dus ik oefen weinig.' gaf ze eerlijk toe. Loki glimlachte nog steeds. Het huis werd langzaamaan weer bewoonbaar iets wat ze heel fijn vond. Het moeilijkste gedeelte zou waarschijnlijk de kamers van de anderen zijn.

Je moet even reageren bij het grote kerstbal. Loki moest Aria voorstellen aan Kenneth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:36 pm

´´Kan jij het zien´´ vroeg Aria terwijl ze het draadje voor Loki liet hangen. Het was misschien best onbeleefd om te vragen maar ze wou het graag weten. Ze had nu toch tijd genoeg om te proberen een net van te maken. ´´Het is fijn om naar je oude huis te gaan lijkt me´´ zei Aria. Bij haar zat dat er nooit meer in om naar huis te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:38 pm

Loki keek even goed. 'Alleen als ik me heel erg erop focus.' zei Loki grijnzend tegen Aria. 'Maar, ja, het is fijn. Heel erg moeilijk maar fijn. We proberen het weer een beetje bewoonbaar te maken wat een hele klus is als het een landhuis is dat zes jaar lang leeg gestaan heeft.' zei Loki glimlachend. Ze dacht even aan Kenneth en glimlachte, hij hielp echt heel erg veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:53 pm

Aria rolde netjes de draad op en stopte het in haar tas. Ze zou er later wel verder aan gaan en zorgen dat het een goed net zou worden. Daarna luisterde ze rustig naar Loki. ´´Jij had toch een grote familie waar is dan de rest van je familie geweest´´ vroeg Aria. Meteen bedacht ze zich dat ze beter niet kon vragen maar het was al gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:56 pm

Loki hield haar hand op. 'Ik een van mijn twee drielingzusjes is overleden. Eentje is verliefd en ik weet niet waar ze woont. Een zus heeft een kind en daarvan weet ik ook niet waar ze is, nog een is overleden, ik weet niet wat er van mijn ene broer geworden is, mijn andere broer woont met zijn zoons en vriendin ergens en mijn andere broer woont in het vissenrijk met zijn vrouw en dochter. Volgens mij waren dat ze allemaal.' zei Loki eerlijk tegen Aria. Ze keek haar aan en had even op haar vingers moeten tellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:01 pm

´´Zo zeg dan weet je er ook nog best veel. Misschien moet je ze een keer op zoeken dan weet je meer van waar ze wonen´´ zei Aria met een glimlach. Het was alleen advies en ze wou niet comanderen. Als Aria niet zo gelukkig was dan zou ze zelfs jaloers zijn op zo´n groot gezin. Maar ze had tenminste al groter dan ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:04 pm

'Ja, misschien. Maar eerst moet ik zelf maar eens klaar zijn met het huis. Maar ik weet waar mijn broer woont en op de een of andere manier kom ik mijn zusje altijd tegen als het nodig is. En mijn andere broer wilt liever verder rustig leven dus ik kom misschien nog eenmaal bij hem maar laat hem lekker leven. Ik heb ze al mijn hele leven gezien.' zei Loki grijnzend en ze keek even naar het ijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:13 pm

´´Je moet het zelf weten´´ zei Aria glimlachend. Het leven leek nu gewoon perfect voor haar. Al werd ze steeds dikker en dikker. ´´Kom je wel langs als ze geboren zijn´´ vroeg Aria met een glimlach terwijl ze weer haar handen beschermd op haar buik legde. Het zou wel druk worden veel dertieners en twaalvers moest ze dan op zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:20 pm

'Natuurlijk. Je krijgt vast mooie kinderen.' zei Loki glimlachend. Ze vond Aria een mooie vrouw en ze had haar man ook een keer ontmoet en hij was ook neit lelijk dus dat kon niet anders. Loki glimlachte even en keek naar Aria. Ze zou haar zeker komen opzoeken of ergens afspreken. Ze was gek op kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 5:44 pm

Aria wist nog niet zeker of ze mooi zouden worden. Ze zouden altijd mooi in haar hart blijven. ´´Alleen wordt het moeilijk met het hele onderduik geval´´ zei Aria eerlijk. Ze kon mensen niet thuis uit nodigen dus moest ze maar toevallig mensen tegen komen. Al was het niet moeilijk voor haar om vier kinderen vast te houden door haar krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 5:52 pm

Loki glimlachte. 'Ik kom je vast wel weer tegen. Ik kom je altijd tegen op het goede moment.' zei Loki grijnzend tegen haar. Ze keek naar Aria en glimlachte. Ze maakte vormpjes in het ijs en glimlachte vrolijk. Ze was erg benieuwd naar Aria's kinderen maar ze zouden vast leuk zijn. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 6:11 pm

´´´Gewoon een telepatische band´´ zei Aria als grap. Natuurlijk was het niet hetzelfde als met draken of was het echt. Het was gewoon toeval of door de schepper. Aria geloofde het laatste wat haar meer kracht gaf om door te gaan om deze oorlog te stoppen. ´´Maar dat duurt vast nog wel lang´´ zei Aria glimlachend. Haar buik was nog niet eens mega groot dus duurde het wel lang nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimema dec 27, 2010 10:55 pm

Loki grinnikte. 'Misschien is het ook maar beter dat ik je niet elke dag zie want dan heb ik je nog wat te vertellen.' zei Loki glimlachend tegen Aria. Ze keek naar haar. Rustig zou ze afwachten ze had toch genoeg tijd. Ze zat haast hele dagen thuis en als ze weg was verveelde zich een beetje daarom ging ze weinig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 10:44 am

´´Daar heb je gelijk in´´ zei Aria glimlachend. Rustig zakte ze wat verder onder water en voelde de verkoelende water haar werk doen bij haar krachten. Wat de meeste veel energie kregen van een warm water bad kreeg Aria juist van dit soor koude meren. ´´Anders kom je hier heen waarschijnlijk kom ik de komende tijd hier wel vaker om te ontspannne´´ zei Aria met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 11:43 am

Loki knikte. 'Dit weet ik wel te vinden. Een goed idee is dat.' zei ze glimlachend. Ze keek even naar Aria en kreeg daarvan al haast de rillingen, gelukkig wist ze zichzelf op te warmen. Loki keek even naar de lucht. Ze hoopte nog altijd dat hij gewoon in slaap gevallen was en haar aan het zoeken was. Ook al wist ze dat ze die hoop op moest geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:23 pm

Aria zag dat Loki rilde. Eigenlijk kon ze dat wel verwachten. De meeste mensen kregen het al koud als ze Aria zagen. ´´Misschien kan ik er maar beter uit gaan´´ zei Aria met een glimlach. Soepel zweefde ze uit het koude water. Met wat ijssturen stuurde ze het water wa al ijs was geworden weg. Wel bleef ze zweven omdat het handiger was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:29 pm

Loki keek naar Aria, dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Maar ik kreeg het haast gewoon koud bij het zien van het water.' zei Loki rustig, ze glimlachte nog steeds wel. Loki liet het luchtruim maar voor wat het was en richtte haar ogen op Aria. 'Dan is de winter vast ook je favoriete seizoen?' vroeg ze ietwat concluderend aan Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:50 pm

´´Nee ik wil er gewoon liever er uit´´ loog Aria. Het maakte ook niet veel uit. Ze was er nu toch uit dus bleef ze er wel. Aria moest breed glimlachen bij de vraag. ´´Yep dan zijn mijn krachten ook het sterkst , jij hebt zeker het zelfde bij de zomer´´ zei Aria doelend op de hitte en vuur. Tenminste de meest mensen met vuur vonden de woestijn ook niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:52 pm

'Mijn krachten zijn dan wel sterker, maar de winter vind ik ook leuk omdat ze dan nuttiger zijn.' zei Loki grijnzend. Ze keek naar Aria. Op zich vond ze het niet heel erg als het sneeuwde, behalve als het een sneeuwstorm was want dat vond ze dus echt niet fijn. Loki keek even naar het ijs en daarna weer op naar Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 1:02 pm

Aria snapte dat goed dat had ze ook bij de zomer. Dan was het veel nuttiger. Al was ze nu zo sterk dat het niet veel uitmaakte of het zomer was. Ze kon waarschijnlijk dan nog een sneeuwstorm op zetten met har krachten. Al zou ze dat niet zo snel doen. ´´Daar heb je helemaal gelijk in. Het is trouwens best grappig als ik terug denk hoe zwak mijn krachten eerst eigenlijk waren´´ zei Aria met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 1:05 pm

'Ja, het is best wel vreemd maar er is ook veel tijd aan voorbijgegaan.' zei Loki eerlijk. Ze kon zichzelf eerst alleen maar opwarmen en net een bolletje een paar meter rond sturen. Ze grinnikte even over hoe irritant ze dat vroeger altijd vond. Ze keek even naar Aria. 'Dat was eigenlijk best wel irritant toen.'zei ze eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitimedi dec 28, 2010 1:31 pm

´´Ja dat klopt toen kon ik nog niet eens va de grond komen´´ zei Aria zuchtend. Als dat nu zo was zou ze over een paar maanden gaan waggelen als een zwangere vrouw. Dat was ze niet van plan. Ze zou gewoon de hele dag gaan zweven. ´´Maar je hebt gelijk het is al zes jaar geledn dat ik voor het eerst hier kwam´´ zei Aria glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 19 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: