De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize strife

Ga naar beneden 
+4
Kassie
Cloud
Alexis
Dylan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:55 pm

Cloud glimalchte "Aangezien ik tegenwoordig meer bij jou ben dan in het kamp gavn ze me een berg oude dolken en messen mee" hij zuchtte 'Wil je me helpen emt sorteren in een stapel met dingen die nog opgeknapt kunnnen worden en de zooi die ik om ga smelten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:11 pm

Alexis grinnikte, al was het neit van harte. "Natuurlijk." ze pakte een dolk uit de stapel. "Waaraan kan ik de opknap dolken herkennen?" vroeg ze aan hem. Ze zag dat de dolk redelijk bot was, maar door hem op te knappen kon er nog een scherpe dolk uit ontstaan, maar dat was bijna uit elk wapen. Alles was op te knappen, maar sommige dingen duurde waarschijnlijk te lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:16 pm

eef neit boos worden om een eventueel verkeer account, ik zit nu tegelijk anime te kijken en p kyon, en de draadlozemuis' batterij is op dus van acc wisselen en scrollen gaat ff heel lastig dus weet neit welke acc dit is...

Cloud glimalchte, hij had neit door wat alexis op eht moment dacht, hij was uitgeput, op eht kamp hadden ze hem de heletijd bezig gehouden en die stapel verplaatsen met lelekinese was zwaar "Een die niet meer op te knappen is is beschadigd zoals deze" hij hield haar ene dolk voor waar allemaal barsten in zaten "Die die bot en vies zijn zijn op te knappen, de rest ga ik omsmelten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:22 pm

"Oké."ze gooide de dolk die ze in haar hand had op en ving hem weer netjes op het handvat. Ze liep naar een kastje waar de emmers stonden. Met wat gehannis kreeg ze er 4 emmers uit. "Deze 2 kunnen we gebruiken voor de opknap dolken, de andere voor de omsmelt dolken." om daad bij woord te voegen mikte ze de dolk in haar handen in de emmer voor de opknap dolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:28 pm

Cloud glimalchte "Goed idee." hij leit een aantal van de dolken zweven en pakte er een uit de lucht en begon hem goed te bestueren, op het eerste gezicht leek ie okee, amar er zat een scheur bij de plek waar het heft vastzat. Met een mooei boog gooide hij hem in de smelt emmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:33 pm

Alexis trok dit keer een mes uit de stapel. Deze was duidelijk niet goed meer. Het mes had een scheur bij de plek waar het over ging in een houten lemmet. Een flinke tik tegen iets hard zou hem afbreken. Maar behalve dat was het hout ook nog eens verrot. "Dat hier mannen nog mee gevochten hebben." bracht ze licht verbaast uit. Ze gooide de dolk richting de emmer, alleen hij tikte tegen de rand aan en viel op de grond. Grinnikend legde ze hem er goed in "1 nul voor jouw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:37 pm

Cloud knikte "Daar zullen waarschijnlijk geen mensen meer mee gevochten hebben, ik heb een klein deel van de onderhoud stapel meegenonen, dat zijn alle wapens die gerepareert, geslepen, gepoetst of weg meoten" hij bekeek er nog een, maar die was nog redelijk in orde een beetje gebogen maar dat kon makkelijk opgelost. Hij goide hem in de juiste emmer
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:40 pm

Alexis pakte nu 2 dolken uit de stapel. Ze zagen er beide nog redelijk uit. "Een klein deel van de stapel? Dit vult al de hele tafel." zei ze om te voorkomen dat het gesprek stil zou vallen. Ze gooide de dolken die bijde enkele deukjes en wat vuil bevatte in de goede emmer, dit keer maakte ze een klingelend geluid toen ze in de emmer terecht kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:48 pm

Cloud glimalchte "Dit is een deel van de stapel met dolken en zo, er waren ook nog van alle andere wapens," hij inspecteerde een verdacht goed uitziende dolk grondig "Voor de duidelijkheid, ik was neit bij eht standaard kamp maar bij het hoofdkwartier in het leeuwenrijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:55 pm

"O dat verklaart een hoop." knikte Alexis. Ze begon snel verder te gaan met het sorteren van de dolken. "Wat ga je eigenlijk doen met het omgesmolten ijzer?" vragend keek ze hem aan. Haar gedachte was nu volledig overmand door waar ze mee bezig was, ze dacht dus niet aan het wezen in haar buik. En dat zou ze ook zo lang mogeluijk niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 7:19 pm

Cloud haalde zijn schouders op "Weet ik nog neit, amar dan heb ik alvast weer een stpeltje, e dit metaal is leger kwaliteit" hij tikte met een vinger tegen die ene dolk die hij aan eht bekijken was. het heft viel uit elkaar "Oh, dat is er aan de hand" hij gooide het metaal in de omseltbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimezo jan 02, 2011 8:03 pm

Alexis zag dat er nu al een aantal dolken weg waren uit de stapel, de stapel ook best wel snel slonk. Ze haalde voorzichtig nog een dolk uit de stapel en zag al snel dat deze onbruikbaar was. "Huppatee." ze mikte hem in de omsmeltbak. "Hoe gaat het eigenlijk in het hoofdkwartier?" vroeg ze nadat ze nog 3 dolken gecontroleerd had en in de goede emmers gegooid had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:31 am

Cloud glimalchte en keek op van het werk. "Het gaat er goed, we hebben succes met het neerslaan van rebellen aanvallen doordat ze een aantal spionnen op ons terein te pakken hebben gekregen" hij glimalchte nog even voor hij weer emt zijn aandaacht naar de dolken ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 5:44 pm

"Dat is nou eens goed nieuws." merkte Alexis op. Ze vroeg er maar niet naar wat ze met de spionnen gedaan hadden, ze hadden waarschijnlijk minder geluk dan Try gehad heeft. Ze pakte weer 2 dolken en mikte ze naar een korte inspictie in de goede bakken. De een klingelde in het smeldijzere bak, de andere in het schoonmaak en opknap bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:19 pm

Cloud knikte "Goed idee om het neit te vragen, het was neit zo gezellig, ze waren namelijk nog neit klaar met een aantal... en ze waren neit bepaald stil" zei hij steeds zachter pratend. hij mikte weer een aantal dolken naar de juiste emmers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:44 pm

Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht "Arme jongens, ze leren het ook nooit." reageerde ze op het moment dat ze weer een dolk in de opknap emmer gooide. Ze stond op en liep naar de kraan en zette deze op heet. Tijdens het warm worden van de kraan tilde ze de emmer op en zette deze onder de warme kraan met wat zeepsop. "Zo ik zal ze eerst ff afspoelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:12 pm

Cloud knikte "Echt een sukel als ze gaan spioneren hiero, de gozers mochten blij zijn als ze sne aan hun einde kwamen." hij schudde zijn hoofd "Okee, spoel jij ze, dan ga ik mijn spullen halen" hij leip naar buiten naar de smidse om slullen te halen om ze te slijpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:48 pm

Alexis knikte, ze draaide zich half om om Cloud met een weemoedige blik na te kijken. Na enkele seconden draaide ze snel de kraan dicht, de emmer overstroomde bijna. Ze pakte een afwasborstel uit een lade, net als een schuurspons en begon de dolken voorzichtig 1 voor 1 schoon te krijgen. Voorzichtig, want sommige punten konden nog redelijk scherp zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:53 pm

Ik zit weereens te huilen om clannad. Nu van soort van geluk denk ik, omdat ik dit zo mooi vind.

Cloud liep even later met alle spullen de kamer weer in. hij had inmiddels wel door dat alexis iets in haar gedachten probeerde te verbergen voor hem, en dat zorgde dat hij beter zijn best ging doen om hints op te pikken. ondertussne liet hij neits aan alexis merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimedi jan 04, 2011 10:54 pm

Alexis gedachtes ontspande weer wat. Nu ze bezig was hoefden haar gedachtes niet in bedwang gehouden worden, ze gingen automatisch naar andere gedachtes. Wat waarschijnlijk ook maar goed was ook, niet dat ze precies wist hoe ver Cloud nou eigenlijk was met zijn krachten. Tijdens het schoonpoetsen van de dolken dacht ze aan de oorlog die ondertussen al aan de winnende hand leek te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitimewo jan 05, 2011 10:13 pm

Cloud pakte zwijgend de schone dolken en begon ze verder op te lappen. sommigen bleken alsnog kaduuk maar anderen waren er beter aan toe dan gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize strife - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize strife
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen
» Cloud Strife
» Demetri Strife
» Anneloes Strife
» Sabel Strife

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: