De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize strife

Ga naar beneden 
+4
Kassie
Cloud
Alexis
Dylan
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Huize strife   Huize strife Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:20 pm

Het is een klein lieflijk huisje .op de onderste verdieping een keuken en woonkamer. Bover een 5 tweepersoons slaapkamers. de tuin is het mooiste deel. er is een vijver met houtenpilaren om behemdigheidsspellen te spelen. Ze hele yiun is een soort rotstuin. ze paden zijn afgezet met stenen evenals de perkjes. Ze tuin word door rotsblokken afgeschermd aan de achterkant, waardoor ze niet in contact staat met het bosj erachter. Cloud heeft een keer, toen hij tussen de stenen door was geglipt een smidse ontdekt. Die houd hij geheim. Hij maakt daar zijn eigen spullen.

nu: Sabel heeft het huis zelf met grote stenen platen afgeschermd in die zes jaar, maar heeft het huis onzegelt vooor cloud en alexis. Een paar van de enorme rotsen zijn veranderd in een klein huisje. Een combinatie van steen en gewone kussens en matrassen en zo.

Verderop het bos in is ook van steen een enorm soort van overnachtings grot achteig iets voor Fiera en Carlos.

personen: max 5
regels : niet vechten, niet de boel slopen, niets in de hens zetten, niemand vermoorden, enz...


Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:17 am

ik snap dat stenen huis nog steeds niet xD
-
Alexis sprong met een wapperende trouwjurk van MAM af. Ze draaide zich om naar Cloud. Ze hadden nu al een prachtige huwelijksreis, en ze had geen enkel moment er aan gedacht dat het op deze plek zou kunnen zijn, de plek waar alles begonnen was. "Kom je nog." riep ze naar Cloud die nog op MaM zat. Het was zo geweldig om samen te zijn, het gaf har een onbeschrijfelik gelukkig gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:56 am

het is een steen die van binnen uitgeholt is tot het van binnen een hiusje is

Cloud glimalchte en sprong achter haar aan "Natuurlijk kom ik" hij gaf haar een kus op haar neus en tilde haar in een zwaai op. "Tja, aangezien we op de bruiloft al een aantalcliche tradities hebben gehad hoeven we daar niet mee te stoppen." Hij lieo met haar naar de deur van hun eigen minihuisje en deed die met een simpele trap open en droeg alexis over de drempel. "Tada" hij glimalchte lief naar haar en zette haar weer op de grond. Nu pas keek hij binnen rond. Naast dat het een leuk huisje was, was sabel ceatief geweest om het ook nog eens te versieren voor hen twee. overal stonden kaarsen een pad naar de slaapkamer was kaars vrij gelaten en was bestrooid met bloemblaadjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:00 pm

waarom gaan ze dan niet het norale huis in xD
-
Alexis liet een plagen gilletje ontsnappen toen ze met een zwaai opgetild werd. Ze legde haar arm om zijn nek toen hij haar naar binnen tilde. "Wauw, sabel heeft haar best gedan." floot ze bewonderend toen ze binnen stonden. Soepel kwam ze op de grond terecht. Ze sloeg haar arm om zijn middel en gaf hem een passionele zoen op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:06 pm

omdat dat niet van hen is, dit is soort van hun huis, thuisbasis iets
WAAROM MOET ER EEN GOEDE REDEN ZIJN VOOR SABELS HUWELIJKSGESCHENK

Clou glimlachte en kuste haar terug. Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar dichter naar hem toe. toen hij zijn lippen met tegenzin van de hare haalde glimachte ij lief naar haar "tja ik denk dat sabeldeze route heeft uitgestippeld zodat we die kunnen volgen." hij glimalchte en liep met haar hand stevig in ze zijne gesloten het pad af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:45 pm

xD
-
Alexis voelde zich opgewonden en keek liefdevol van Cloud weg naar de rij met kaarsjes. "Ik denk dat je gelijk hebt." fluisterde ze terug. Een zenuwachtige soort spanning ging door haar lichaam heen, er was toch maar 1 huwelijksnacht in je leven. Aan het eind van de kaarsjes rij kwamen ze terecht in een kamer dat vol lag met prachtige zachte kussens en heerlijke matrassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:02 am

Cloud glimalchte en gaf haar een Kort kusje. "Lieverd, relax een beetje" hij maseerde haar schouders. Hij glimalchte verliefd naar haar. en gaf haar een kus "is het hee; erg als ik me van dit apenpak ontdoe" hij glimalchte naar haar en liep even weg naar de badkamer. hij deed het pak snel uit en gooide een plens water in zijn gezicht. het wat helemaal vies en zweterig. gekleed in enkel een simpele jogging broek liep hij de kamer weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 12:12 pm

Alexis glimlachte en knikte "Het apenpakje staat je anders wel erg goed." met een glimlach ging ze op de matrassen zitten. Ze schopte haar zilverkleurige muiltjes uit en haalde enkele van de vele speltjes uit haar kapsel. Het zwarte haar dat nog steeds krulde viel nu als een krans langs haar gezicht. "Wat heb jij nou gedaan?" vroeg ze nog steeds wat zenuwachtig toen Cloud weer terug de slaapkamer in kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:17 pm

Cloud glimalchte "Ik heb dat apenpakie uit gedaan, en het enige kledingstuk van mij dat ik kon vinden aan gedaan." hij glimalchte "Oja en een plens water in mijn gezicht gegooid" hij glimalchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:42 pm

"Ik bedoel, waarom je er zo vies uitziet." grinnikte ze. Er zaten wat zwarte vegen op zijn wangen die er eerder nog niet gezeten hadden. Met haar vinger frunnikte ze aan het randje van de split die in haar jurk zat. Het was een zachte stof, maar je zag duidelijk dat ze op een grasveld feest gevierd hadden. Aan de onderkant van de jurk zaten groene modderachtige strepen, iets waar ze zich helemaal geen zorgen over maakte. Zachtjes stond ze op en gaf hem een liefe zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:53 pm

Cloud grinnikte en kuste haar terug "Tja, dat heeft te maken met het feit dat ik vanmiddag met mijn grote liefde ben getrouwd op een modderig grasveld" hij gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:59 pm

Alexis grinnikte "Dat is waar." ze gleed met haar hand langs zijn rug en knuffelde hem liefdevol. Ze snoof zijn heerlijke geur op "Ik houd van je meneer strife." fluisterde ze in haar hoofd. Het was een aparte gewaarwordingen dat zij nu Alexis Strife heette, in plaats van Alexis Drith. Toch vond ze het alleen maar fijn om nu zo te heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:05 pm

Cloud gaf haar een kus op haar voorhoofd terwijl hijn zijn armen om haar heen sloeg en haar dicht tegen hem aan drukte "Ik houd zo van jou, mevrouw strife" hij glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:28 pm

Alexis lachte en haalde de armen van Cloud los. "Het is toch onze huwelijks nacht?" fluisterde ze uitdagend. Ze stond op en ritste heel voorzichtig de jurk los zodat deze omlaag gleed en om haar heen viel. Voorzichtig stapte ze over de jurk heen. Ze had een prachtig zetje lingerie aan, deze had ze speciaal voor deze nacht uitgekozen. Liefdevol ging ze op de schoot van Cloud zitten en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:46 pm


ik doe de volgende morgen als je het neit erg vind

Het was ochtend en door een raam scheen de zon door de gordijnen op clouds gezicht. Glimalchend weg hij wakker en hij draaide zich anar het warme lichaam naast hem. Hij gaf alexis een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 8:29 pm

Alexis voelde hoe er een kus op haar voorhoofd gedrukt werd. Een lichte kater van de champagne was voelbaar in haar hoofd Met nog gesloten draaide ze zich iets naar Cloud toe en opende met een glimlach haar ogen. Zonder wat te zeggen bleef ze Cloud met een liefdevolle blik in haar ogen aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:34 pm

Cloud glimalchte naar haar "Goedemorgen lieverd" hij streek met zijn hand langs haar wang. "Lekker geslapen?" hij glimalchte naar haar. Hij had ook een lichte kater. maar niet zo erg als anders. Gelukkig had hij niet te veel gedronken, hij had zijn geheugen gewoon nog, en daar was hij heel blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:46 pm

Alexis glimlachte "Heerlijk, maar wat moet je anders als je naaast zo'n geweldige man ligt." ze draaide zich nu helemaal op haar zei en pakte zijn hand vast. "En schat heb jij heerlijk geslapen." ze legde extra nadruk op het woordje schat, terwijl ze hem met pretoogjes aankeek. Ze was niet van plan om zo'n huisvrouwtje te worden die alleen mar koosnaampjes verzon terwijl ze de was deed, maar dat wist Cloud al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:56 pm

Cloud glimalchte lief "Hoe kan het anders, iklig nu eenmaal naast de geweldigste vrouw op de he" hij gaf haar een lang-gerekte kus. "Maar vind die geweldige rouw het niet egr als ik ontbijt ga maken" als of hijnhet commando had gekregen knorde clouds maag "d egelukkigste persoon op aarde moet nu eenmaal ook eten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:01 pm

Alexis grinnikte "natuurlijk." ook haar maag maakte een zacht knorrend geluidje. "Volgens is mijn buik het ermee eens." ze ging wat rechter op zitten. "Zal ik de allerliefste man ter wereld dan maar een handje helpen?" ze vond het grappig om te zeggen. haar blik ging naar de kaarsjes die ondertussen gedoofd waren, maar gelukkig kwam er genoeg licht door de ramen om alles te kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:06 pm

Cloud glimalchte en stond op. hij deed snel wat aan en liep het keukentje van het stenen huisje in. Het was een mooie ruime keuken, maar wel met alle nodige dingen. Clou bekeek de koelkast inhoud "Er is genoeg" hij grijnsde en pakte ene brood uit een kastje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:15 pm

Alexis keek over de schouder van Cloud de koelkast in. Ze zag hem een simpel brood pakken. "Laten we onszelf verwennen, we zijn maar 1 keer de eerste ochtend getrouwd." grinnikte ze. Ze pakte een fles champagne die er stond "Wact dacht je van een echt champagne ontbijt?" zonder op antwoord te wachten pakte ze ook witbrood en stopte een paar snede in een broodrooster zodat ze verse toost kregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:29 pm

Cloud grinnikte en doorzocht de kastjes. Hij verzamelde nog een aantal dure hapjes. hij maakte ze klaar. "Volgensmij heeft sabel het hier volgestouwd met dingen om ons te verwennen" hij hield een doos met heel veel soorten bonbons omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:37 pm

Alexis lachtte "Nou dat vind ik geen enkel probleem." zei ze toen ze de doos met chocolaatjes zag. Ze gleed met haar hand even langs zijn rug toen ze langs Cloud liep. Snel pakte ze een dienblad waar ze de geroosterde broodjes op gooide en er wat suiker overheen strooide. "Nemen we behalve champagne ook nog verse jus'de orange?" vroeg Alexis terwijl ze het dienblad optilde en richting de slaapkamer bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:47 pm

Cloud glimalchte en liep achter haar aan "Hoeft niet, dan kan ik minder lang bij je zijn" hij liep achter haar aan en ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize strife Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize strife
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen
» Cloud Strife
» Demetri Strife
» Anneloes Strife
» Sabel Strife

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: