De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok

Ga naar beneden 
+6
Cetus
Saphira
-Orlando-
Alain
Scarlet
Diego
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok   Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Icon_minitimema dec 27, 2010 10:01 am

Chris slaagde erin zijn verbazing in te houden, ze had het goed "Helaas, fout." zei hij en stond op "Ik ben Dave, leukgeprobeerd maar die brief krijg je niet terug." als hij niet wist dat het meisje ijs en vuur krachten had, had hij het niet gedaan, met aura en telikinese zou ze er achter kunnen komen. Jack liep ook richting het water en nam een paar slokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok   Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Icon_minitimema dec 27, 2010 11:16 am

Gytha stond op en leunde nog steeds tegen de boom aan. Ze was maar iets kleiner dan de jongens. Zachtjes zuchtte ze. 'En toch wil ik mijn brief terug anders zal ik gewoon bij jullie blijven aangezien ik de brief nog even door moet lezen.' zei ze tegen de jongen. Gytha deed een plukje haar achter haar oor en wachtte rustig. 'En toch geloof ik jou niet weet je.' zei ze en ze beet io haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok   Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:25 pm

"Oké, je had het goed," zei Dave. "Maar ik geef je de brief niet terug. Je bent een slecht persoon, je aura is zo zwart als de nacht." Hij opende de brief, las hem snel door en verscheurde hem. "Jep, je bent een slecht persoon." Hij zuchtte. Wie moorde er nou weer voor een opdrachtgever?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok   Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 28, 2010 3:32 pm

Gytha zuchtte. Nu werd ze agressief. 'Ja, Bla bla. Ja, ik vermoord mensen, maar dat maakt mij nog geen slecht persoon. Als ik slecht was en dan echt slecht had ik het niet ens zolang met jullie uitgehouden en jullie allang vermoord. Als ik echt slecht was zou ik niet voor mijn zoontje zorgen en hem laten stikken. En als ik echt slecht waszou ik niet met jullie praten.' zei ze rustig tegen de jongens. Ze stond op, net als Diey. 'En nu wil ik mijn werk gaan afmaken waar ik aan begonnen was.' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok   Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het magische regenwoud - Rijk van de Steenbok
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram
» Het Dertiende Rijk
» Het bos-Rijk van de steenbok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: