De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Vio-Rijk van de Ram

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 11:24 am

Gytha glimlachte. Ze keek even rond en voelde zich op de ene of andere manier welkom. Het was een vriendelijk huis. 'Je voelt je hier welkom. Je hebt het huis mooiingericht.' zei ze met een glimlach. Ze had er echt niks op aan te merken. Gytha keek even naar Vio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 11:58 am

Vio glimlachte. 'Je had het moeten zien voordat ik het heb verbouwt.' zei Vio toen. 'Het was toen echt heel anders.' zei ze daarna. Ze had het samen met een vriendin ingericht en alles wat van haar ouders was geweest hadden ze in de tuin verbrand. Achteraf had ze daar wel spijt van gehad maar daar kon ze nu niets meer aan veranderen. 'het huis was eerst van mijn ouders.' zei Vio tegen Gytha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 1:39 pm

Gytha glimlachte. 'Het is een mooi huis.' zei Gytha tegen Vio. Gytha keek rond, benieuwd naar hoe het geweest was maar vond het nog steeds heel erg mooi. Ze glimlachte en keek naar Vio. 'Maar wat wil je gaan doen?' vroeg ze glimlachend aan Vio. Benieuwd naar haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 2:26 pm

Vio haalde haar schouders op. 'Meestal kom ik hier en ga een beetje op de bank zitten en lezen of trainen op het grasveld.' zei Vio. 'Maar wat wil jij graag doen?' vroeg Vio toen. Ze keek Gytha geintereseerd aan. Ze was benieuwd naar wat Gytha zou willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:24 am

'Dat is een goede vraag. Ik doe namelijk als ik thuis ben nog minder dan jij doet. Ben ik alleen dan slaap ik en als James er is dan ben ik alleen maar met hem bezig.. Dus ik heb eigenlijk, eerlijk gezegd geen idee..' zei Gytha verontschuldigend tegen Vio. Ze had echt nauwelijks vrije tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 12:03 pm

Vio dacht daar over na. Ze had eigenlijk best veel vrije tijd maar deed dan toch ook niet zo veel. Weer voelde ze door haar buik een kriebel gaan. Ze vond het vreemd maar wel prettig. 'Dan hebben we denk ik een klein probleem.' zei Vio toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 5:44 pm

Gytha glimlachte een beetje en keek even weg. Waarna ze weer naar Vio keek. 'Dat denk ik ook..' zei ze maar. Ze wist eigenlijk niets meer te zeggen maar dat vond Gytha niet heel erg. Gytha deed even haar armen over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 6:36 pm

Vio schuifelde een beetje zenuwachtig met haar voet over de vloer. Ze had een klein beetje het idee dat ze wist wat die kriebels waren maar ze dacht niet dat Gytha daar ook zo over dacht. Ze keek naar Gytha en bloosde een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 7:21 pm

Gytha keek even naar de vloer en daarna naar Vio. 'Echt geen idee? Het maakt me helemaal niets uit. Ik vind alles leuk. Het is sowieso wel gezellig.' zei Gytha glimlachend en een beetje blozend tegen Vio. Gytha beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:12 pm

Vio keek Gytha aan. 'Ik heb echt geen enkel idee.' zei Vio tegen Gytha. 'En het is waar dat het gezellig is.' zei Vio toen eerlijk. Dat vond ze ook echt alleen zat ze wel een beetje met dat gevoel. Vio bloosde nu wat heviger. Ze zag nu ook pas echt dat Gytha ook bloosde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:23 pm

Gytha keek naar Vio. Ze voelde gewoon dat haar wangen heel erg rood waren. Ze beet op haar lip en bleef naar Vio kijken en zag dat zij ook bloosde. Had zij ook dat gevoel dat ze in haar buik had op het moment. Gytha keek even weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:27 pm

Vio keek nog een keer naar Gytha en wist dat ze er iets over moest zeggen. 'Gytha..' zei ze bijna fluisterend. Haar keel werd een beetje door de zenuwen dichtgeknepen. Wat nou als ze het helemaal bij het verkeerde eind had. Wat nou als ze nu iets zou zeggen waardoor ze geen vrienden meer zouden zijn. Ze keek weer blozend naar de grond. 'Ik denk dat ik iets voel.' zei ze toen heel heel zachtjes. Zodat het bijna onhoorbaar was. Ze plofte helemaal rood van het blozen op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:40 pm

Gytha ging niet veel later naast Vio zitten en keek naar haar. 'Voel je dan hetzelfde als ik denk te voelen..?' vroeg Gytha zachtjes. Ze keek naar Vio, met ietwat grote ogen en een klein glimlachje. Natuurlijk met grote blozende wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:42 pm

Vio keek even verbaast opzij. Ze had eigenlijk niet verwacht dat Gytha ook maar iets wat in de buurt zou voelen van wat zij nu voelden. Maar dat had ze dan vast verkeerd ingeschat. 'Dat denk ik wel...' zei Vio heel langzaam. Alsof ze niet zeker wist of ze de woorden uit zou moeten spreken. Ze bloosde hevig en beet zachtjes op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:54 pm

Gytha keek blozend naar haar knieen waar haar handen op lagen. 'En dat is goed toch..?' mompelde Gytha blozend en met een kleine glimlach. Gytha bloosde hevig en keek naar haar knieen. Zij vond het in ieder geval een goed gevoel. Gytha beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:56 pm

Vio knikte een beetje verward. Ze had altijd geroepen dat ze niet meer verliefd zou worden. Ze had er eigenlijk ook niet aan getwijfeld dat ze later alleen oud zou worden. 'Ik denk van wel.' zei Vio toen. Het gevoel was fijn en dat was ook het probleem niet. Maar ze wist gewoon niet wat ze er mee aan moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 9:29 pm

Gytha beet op haar lip. 'Ik vind het een goed gevoel.' zei ze glimlachend. Gytha keek naar Vio, met een kleine glimlach in haar blozende gezicht. Gytha was een beetje zenuwachtig maar voelde zich goed en fijn bij Vio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 10:13 am

'Ik denk wel dat het een goed gevoel is ik weet alleen niet goed wat ik er mee moet.' zei Vio eerlijk. Ze had sowieso al het gevoel dat ze alles tegen Gytha kon zeggen. Dus zei ze het ook maar gewoon eerlijk. Vio keek blosend naar Gytha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 11:58 am

Gytha beet op haar lip en keek naar Vio. 'Misschien moeten we er naar luisteren..' stelde Gytha flusiterend voor. Ze werd er een beetje zenuwachtig van, en nog steeds bloosde ze heel erg. Gytha streek een plukje van haar witte haren achtr haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:00 pm

Vio dacht daar heel even over na. 'Als ik er naar luister zou ik dit doen.' zei ze. Daaran drukte ze zachtjes haar lippen op die van Gytha. In haar buik gingen de vlinders nu echt te keer en Vio vodn het een heerlijik gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:03 pm

Gytha was lichtelijk verbaasd van Vio's actie maar har er geen problemen mee dus trok ze zichzelf niet weg. Ze voelde de vlinders tekeergaan en de adrenaline stroomde door haar lichaam. Gytha kuste Vio terug en zocht naar haar hand. Toen ze die vond kneep ze er zachtjes en liefbedoeld in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:04 pm

Vio voelde de hand van Gytha en kneep er zelf ook zachtjes in haar hand. Ze glimlachte licht terwijl ze haar nog steeds kuste. Ze zou willen dat dit moment nooit meer voorbij ging en dat ze de tijd vanaf nu altijd stil konden laten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:12 pm

Gytha streek even over Vio's arm en kuste door. Voor haar hoefde dit echt niet meer te stoppen. Gytha voelde zich op dit moment zo goed. Gytha was blij dat dit gebeurd was en dat ze tegen Vio aangelopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:16 pm

Vio strelde met de hand die ze vrij had over de rug van Gytha. De pleken die Gytha had aangeraakt tintelde fijn na. Het geheel gaf Vio een ontzettend goed gevoel.Ze liet zich overweldigen door het gevoel. Iets wat ze niet vaak deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 12:22 pm

Gytha liep zich meeslepen in haar gevoel. Ze ging een keer door Vio's haar en hield haar hand op Vio's schouder die ze vanaf de hals af naar beneden streelde. Gytha glimlachte een klein beetje voor zover dat kon maar haar hjart maakte sprongetjes van vrolijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Vio-Rijk van de Ram   Huis van Vio-Rijk van de Ram - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Vio-Rijk van de Ram
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen
» Rijk v.d. Stier - Loki's huis.
» Raiden huis - rijk van de schorpioen
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: