De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar

Ga naar beneden 
+2
Elizabeth
Pixis
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 7:38 pm

Marc haatte die vraag. Het was een vraag die alleen maar meer vragen opwekte. 'Ik kom uit het dertiende maar ik zal je niet aanvallen als jij uit een ander rijk komt.' zei hij snel. Hij wou niet vechtne. Dat wou hij nooit. Hij was neutraal en viel niemand aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 8:02 pm

"Ik kom uit het Rijk van de Maagd," zei Valerio. "Maar ik en mijn man zijn ook neutraal, dus ik zal je ook niet aanvallen. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit een neutrale Dertiener gezien, naast Kurt dan. Waarom ben jij neutraal?" Hij volgde met zijn voeten een paar krabben die lager in de rivier stoeiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:29 pm

Marc dacht even na over de zin. Het maakte hem niet zoveel uit dat Valerio homo was en ging daar dus ook niet op in. 'Omdat het volgens mij geen zin heeft om te vechten tegen andere mensen. Uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde ook al geloven we mischien iets anders.' zei Marc oprecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:32 pm

"Ja, dat klopt," zei Valerio. "Dat soort dingen ga je inzien als je neutraal bent en verliefd op een Dertiener. Het is onzinnig. Waarom beseft Zenan dat niet." Hij dacht hier de laatste tijd veel over na, mischien was dat niet goed, hij wantrouwde meer mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:34 pm

'Omdat Zenan een man is die niet zonder macht kan leven. Hij heeft het nodig om voort te bestaan.' zei Marc simpel. 'Het is voor hem een kwestie tussen leven en dood en als ik heel eerlijk ben zou ik dan toch ook voor het leven kiezen.' zei Marc daaran tegen Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:39 pm

"Daar kon je wel eens gelijk in hebben," zei Valerio. "Maar wat is Q dan. Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet wel dat hij zes jaar geleden de tegenaanval heeft ingezet." Hij streek over zijn kin. Meteen dacht hij weer aan Kurt, zou die die haartjes vervelend vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:41 pm

'Ik heb hem ook nog nooit gezien maar als ik heel eerlijk ben zou ik ook niet weten hoe Zenan eruit ziet. Waarschijnlijk zit hij gewoon ergens ondergedoken en zorgd hij vanuit waar hij dan ook mag wezen dat er op verschillende fronten wordt gevochten.' zei Marc tegen Valerio. Hij dacht eigenlijk bijna nooit na over de oorlog. Alleen kort nar het overleiden van Anique had hij daar over nagedacht
__________
Anique is zijn overleden dochtertje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:46 pm

Ik weet, ik speel Levi ook en die had hulp nodig bij het uit de knoop halen van zijn draak. Sorry, ik kan 10 jaar lang met dat soort dingen rondlopen.

"Nee, ik bedoel, waarom is Q ook in de aanval gegaan?" vroeg Valerio. Hij vond zichzelf klinken als een oorlogsveteraan, die vonden oorlogen uiteindelijk ook altijd onzinnig. Hij haalde zijn schouders op en speelde met de stenen in de beek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:49 pm

Owja was ik even vergeten
______--
'Omdat Q net zo is als Zenan maar ze dat allebij niet willen toegeven. En daarbij komt dat Q mischien nog wel een tikkie erger is. Hij heeft een groter gebied en heeft dus ook meer macht. Maar hij gebruikt het net zo erg als Zenan.' zei Marc. Hij had voor beide leiders geen goed woord over dat is mischien ook wel een rede waarom hij neutraal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:51 pm

"Maar de Twaalf Rijken zijn iet van Q," zei Valerio. "Ze behoren gewoon toe aan de mensen. Waarom die lichtbol kwam en de tegenoorlog inzette, dat snap ik niet. Hij komt uit een andere dimensie." Hij zuchtte. De stenen rolden nu over de open plek en pletten de bloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:55 pm

'Dat lijkt maar zo. Ik denk dat Q bij mensen onbewust heel veel macht heeft. En waarschijnlijk zullen we nooit precies de motiefen van de mensen weten die aan deze oorlog deelnemen.' zei Marc tegen Valerio.
______-
ik moet naar bed tot morgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 15, 2010 4:17 pm

"Ik heb meegedaan," zei Valerio. "En mocht Kurt ooit weer eens overstappen, dan ben ik weer net zo fanatiek als vroeger. Ik streed voor volk en vaderland. Kurt hoorde ooit ook bij het Rijk van de Maagd." Hij zuchtte. Eerlijk gezegd had hij een hekel aan Aphrodite omdat die hem had overgehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 15, 2010 5:50 pm

'Ik heb er wel eesn over nagedacht om mee te gaan doen. Maar heb er altijd van afgezien omdat ik het niet aankan om mensne te vermoorden zonder dat ik weet wat ik andere aandoe. De meeste hebben ook gewoon gezinnen en familie.' zei hij langzaam. Hij wou niets over Anique of Angelique zeggen want hij wist dat hij dan weer zou breken. Hij dacht aan Bailey waardoor hij weer wat rustiger werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:04 pm

"Dat klopt," zei Valerio. "Alleen in een veldslag sta je daar niet bij stil. Het enige waar ik dan bij stilsta, is het verlangen naar bescherming van Gaia. En de drang om te blijven leven. Maar ik moet nu weer gaan. Het wordt al laat en ik moet nog naar het Rijk van de Maagd surfen." hij stond weer op een aardgolf en salueerde nog even naar Marc, om vervolgens tussen de bomen te verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:08 pm

'Goede reis.' zei Marc terwijl hij ook snel saluerde. Hij kon het niet heel goed maar het zag er nog redelijk uit. Daarna keek hij weer naar het beekje waar zijn voeten inlagen. Eigenlijk moest hij ook weg maar hij had ook geen haast om te vertrekken. Hij kon hier nog wel even zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar   Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: