De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:09 pm

Dit is een gezellig restaurantje in de hoofdstad van het rijk van de tweeling. HEt is er goedkoop maar niet erg druk omdat het erg afgelegen ligt. Ze serveren er heerlijke vleesgerechten en er komen veel families met kinderen daar eten. Maar het is ook een geliefd tentje bij jongeren.

regels
niet vechten dat doe je maar ergens anders
niet te klef met stelletjes
geen draken het is niet zo groot
max 10 mensen omdat het niet zo groot is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:21 pm

Cara liep hand in hand met Raiden en de jongens naar het restaurant. Ze had hier vaak gegeten toen ze alleen was geweest en de bediening kende haar wel. Alleen kende ze haar alleen depresief en niet vrolijk dus dat zou wel een shok zijn voor ze. Cara keek glimlachend naar Raiden en toen naar de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:26 pm

Raiden keek twijfelend naar het restaurant. Hij wist niet of Mars wel naar binnen kon maar Mars trok daar niets van aan en leidde dejongen naar binnen. Rstig volgde hij ze maar. Hij keek ondertussen glimlachend naar Cara. Mark ws net zo blij al leek Nicholas het zelfde gezicht te hbben als Mars. Maar dat zou dalijk wel voorbij zijn als hij haar kende dacht Raiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:34 pm

Cara had wel door dat Nicholas niet zo enthousiast was als Mark maar ze dacht dat dat straks wel goed zou komen. Ze kneep zachtjes in Raidens hand en liep het restaurant binnen. Meteen kwam de eigenaresse op Cara afgelopen en omhelsde haar. 'Hallo' zei ze vrolijk. 'Je hebt dit keer gezeldschap mee gebracht.' zei ze doelend op Raiden, de jongens en Mars. Cara bloosde een beetje. 'Ja.' zei ze veel betekenend. De vrouw liet haar weer los en dirigeerde hun naar een tafel voor vier en een plek waar eigenlijk altijd mensen met honden gingen zitten en waar dus ook genoeg plek was voor Mars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiden
Level 2
Raiden


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:41 pm

Raiden merkte goed dat Carahier vaer was geweest. Beleef trok hij weer Cara haarstoel naar achteren zodat e kon zitten. Hij was nog steeds niet zijn manieren vergeten. Daarna gingij zelf zitten. Langs hem zat Nicholas en daar langs Mark. Tussen hun zat Mars statig te kijken. Als hij zta kon hij net boven de tafel kijken. ´´Laat me raden , je komt hier vaker´´ zei Raiden rutigmet een glmlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 9:27 pm

Cara ging zitten en glimlachte. 'Ik ben hier in die zes jaar vaak geweest.' zei Cara tegen Raiden en ook tegen de jongens. 'Alleen zijn ze allemaal verbaast om me zo gelukkig te zien alleen laten ze dat zo min mogelijk merken.' zei Cara nog steeds met een glimlach. Ze had hun gedachts gelezen en ze waren allemaal stuk voor stuk nieuwschierig wie dat waren en waarom Cara zo gelukkig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimewo nov 10, 2010 9:39 pm

even met Aria
---------------
Raiden glimlachte bij de gedachte dat iedreen verbaast was haar blij e zien. Ht was echt dm vn hem om die viend te redden. Maar uiteindeljk was alles goed gekomen en had hij nuelfs twee jongens erbij. ´´Ik ben 6 jaar niet meer uitten geweest´´ zei Raiden eerlijk. Aande andee antvan de tafel (van Mark) kwam een gote hoes. Zo´n hoest wat wi zeggen dat hij its vergat. ´´O ja behalve resataurant l Mark et Nichols´´ zei Raden.ij moest glimlachen aan het idee. ´´Cara wil j heteraal horen´´ vroegRaiden bleefd. Hij keek haar glimlachend aan net als Mark. Zelfs Nicholas most glimlache bij de gedachten aan die herinnering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 8:30 am

'Ik wil het verhaal heel graag horen.' zei Cara tegen hun. Ze was beniwued naar un leven en wou graag weten hoe alles was gegaan. Ze keek hun glimlachend aan eerst Raiden en daarna Nicholas en Mark. De jongens vonden het duidleijk een leuk verhaal want ze glimlachte allebij bij de gedacht aan de gebeurtenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:15 pm

Raiden keek meteen naar Mark omdat die waarschijnlijk het verhaal ging vertellen. Makr ging goed zitten met een brede glimlach en begon te vertellen. ´´Net toen we uit de gevangenis waren had Raiden ons leren stelen. Meteen hadden Nicholas en ik wat voedsel gestolen. Ik ben best wel een goede kok dus heb ik er een mooi gerecht van gemaakt. Nicholas had een paar stenen omgetoverd tot een restaurant en zo was en restaurant Mark et Nicholas´´ vertelde Mark trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:20 pm

Cara keek even afkeurend naar Raiden. 'Je leert die kinderen toch niet stelen!' zei ze. Maar er verscheen al een glimlach op haar gezicht. Het was een leuk verhaal en dat Raiden hun had leren stelen was niet slecht. het was gewoon een manier van overleven geweest en ze konden niet anders. Dat begreep Cara ook echt wel. 'Is er trouwens een mogelijkheid dat ik daar ook een keer kan komen eten?' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:24 pm

Mark keek meteen blij naar Nicholas omdat ze er wel allebei er mee in moesten stemmen. Nicholas keek een bedenkelijk maar knikte uiteindelijk dat het goed was. ´´Tuurlijk mag je komen. Dan gaan we wel naar de zwarte markt´´ zei Mark blij terwijl hij al meteen alles ging uit denken en met Nicholas besprak. Raiden glimachte en keek kort de tafel rond. Dit zou een goed gezin wrden dacht hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:29 pm

Cara lachte. Het was leuk om de jongens zo enthousiast te zien en bedacht zich toen dat het haar familie was. Er kwam een ober aan lopen die Cara verbaast aan keek. Het was duidelijk te zien dat hij haar zo niet kenden en dat vond Cara wel grappig. 'Willen jullie al bestellen?' vroeg de ober toen terwijl hij nog steeds verbaast naar het gezeldschap keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:41 pm

Raiden keek om naar de ober en besefte nu pas dat hij de kaart niet open had gedaan. ´´Ik wil graag water als eerst´´ zei Raiden rustig. ´´Voor mij ook´´ zei Nicholas die duidelijk dat deed om op Raidn te lijken. ´´Ik wil sap sap´´ zei Mark als een klein kind. ´´Hij bedoelt appelsap en nog een kom water´´ legde Raiden uit. Daarna keek hij naar Cara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:44 pm

'Ik wil graag bessensap.' zei Cara dat bestelde ze altijd dus de ober had het al opgeschreven voordat ze het had gezegd. De ober knikte en liep snel naar de keuken om hun drankjes te halen. Cara keek glimlachend naar de andere kanten van de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:52 pm

Mark was nog steeds blij met ideen en Nicols staarde maar wat voor zich uit. ´´En Cara is er nog verder iets gebeurd wat ik moet weten´´ vroeg Raiden rustig. Hij wou het gesprek op gang brengn maar hij kon dat niet alleen. Hij zette een lieve glimlach op wat raar bij zijn haren leek. Hij wist natuurlijk ookniet hoe de laatste jarn bij Cara was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:56 pm

'Ik heb mijn tweelingzus gevonden. Dus die komt vaak op bezoek. En ik heb een tijdje bij de rebellen gezeten.' zei Cara tegen hun. Ze wist neit of Raiden wist dat ze een tweelingzus had ze dacht van niet maar als ze het hem niet verteld zou hij er binne neen week achter zijn want ze kwam eigenlijk elke week op bezoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:00 pm

Raiden wit niet dat Cara een tweelingzus had. Hij wou haar graag ontmoette waardoor hij meteen een idee had. ´´¨Zullen we nders een feest geven om al onze familie te zien. Ik heb de meeste al een tijdje niet gezien. Dan kunnen Mark en Nicholas hun oms en tantes zien´´ zei Raiden blij. Mark en Nicholas leken het ook wel een goed idee te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:05 pm

'Dat is een goed plan maar ik heb alleen niet heel veel familie maar ik vind het een goed plan. Dan leren we elkaars vrienden en iedreen van elkaar ook beter kennen.' zei Cara enthousiast. Ze had dan wel niet veel familie ze vond het wel leuk om Raidens familie uit te nodigen. En mischien zou er ook wel een mogelijkheid zijn om haar moeder uit te nodigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:10 pm

´´Het is mar om ze weer te zien´´ zei Raidne terwijl hij glimlachend haar hand voorzichtig vst pakte. Het was aar te bedenke dat ze nog maarnet weer bij elkaarwaren. Het ging gewoon zo sne tussen hun. ´´En ik wil wel zien , welke nieuwe familieleden ik heb . Valerie heeft Drizzle , en wat er met Derryl is gebeurt benm ik wel benieuwd´´ zei Raiden met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:12 pm

'Ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.' zei Cara tegen hem. Ze had zijn familie ook al zes jaar niet meer gezien en er was eigenlijk ook nooit aanleiding voor geweest. Ze had zijn broers en zussen dacht ze allemaal wel eens gezien maar dat wist ze niet zeker meer. Cara pakte zijn hand ook vast en er kwam een ober aanlopen. Hij zetten hun drankjes neer en Cara glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:25 pm

Raiden glimlachte toen Cara ook zijn hand vast pakte. Een warme tinteling stromde door hem een bij de aanraking. Al wist hij het allemaal heel goed te verbergen voor de jonges die dat duidelijk nit hoefde te weten. ´´Willen jullie nog iets vragen aan Cara´´ vroeg Raiden aan Mark en Nicholas. ´´Ja wat dacht j toen je Raien voor het eerst ontmoette´´ vroeg Mark meteen. Met de hand die Raiden vrij had sloeg hij zich zelf op het voorhoofd. Dat was niet een vraag die hj verwachtte. Maar hij had al veel verteld over Cara wat hij zelf wist dus hoefden ze dat niet meer te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:31 pm

Cara lachte even om die vraag. 'Om eerlijk te zijn vond ik hem eerst helemaal niet leuk.' zei Cara eerlijk. Dat was ook echt zo niet omdat Raiden niet leuk was maar omdat ze bang was om een relatie te krijgen. Bovendien was ze jong geweest en daar nog niet echt mee bezig maar al snel was dat veranderd. 'Maar al snel veranderde dat beeld.' zei Cara en keek verliefd naar Raiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:56 pm

Raiden keek ook verliefd terug. Zelf had hij op begin het zelfde gedacht als elke andere persoon maar dat was ook verandert. ´´Ah wat lief´´ zei Mark op recht. ´´Wat vind je dan leuk aan hem,´´ vroeg Mark gewoon onbschaamd door. Raiden begon bijna te blozen al zou hij het antwoord ook wel willen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 7:11 pm

Cara glimlachte. Ht was moeilijk om te zeggen wat ze nou zo leuk aa nRaiden vond omdat ze hem gewoon helemaal zo leuk vond. 'Dat hij zo zorgzaam is.' zei Cara tegen de jongens. Dit zouden ze vast begrijpen omdat ze dat zelf ook hadden mee gemaakt. 'En natuurlijk dat hij van mij houd en ook van zijn familie.' zei Cara daar achteraan terwijl ze weer naar Raiden keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitimedo nov 11, 2010 8:20 pm

Raiden schoot nog net niet in de lach door het antwoord. Ht was wel erg politiek correct. Opeens bedacht Raiden dat ze nog iets moeten vragen aan Mark en Nicholas. Even keek Raiden glimlachend naar Cara daarna naar Mark en Nicholas. ´´Wij moeten ook nog ies vragen´´ begn hij rustig. ´´Cara heeft aangeboden dat wij bij haar komen wonen´´ zei Raiden. Hij wachtte de reactie van de jongens af en zag al snel dat ze allebei vrbaast waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling   Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant de Regenboog-Rijk van de tweeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: