De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Luthien
Level 1
Luthien


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-10
Woonplaats : Level 2

Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:53 pm

Gabriel leunde over haar heen. 'Ik vertrouwde geen meisjes meer, en ook niet meer in relaties. Maar jou vertrouw ik wel.' zei hij zachtjes en kuste haar op haar lippen. Hij hield echt van Arra en wilde niet dat ze weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Salima
Level 1
Salima


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:05 pm

Salima schrok zich dood toen ze Arra zag vallen, gelukkig ving de jongen haar op. Ze volgde hem naar het bed. Ze hield haar adem in, Arra reageerde op niks meer. Ze hoorde wat Gabriel zei en sloeg een arm om hem heen. "Ik ben Salima, ik ken Arra al" zei ze, de angst drong door haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:10 pm

Arra lag nog steeds op dezelfde plek als toen Gabriel haar had neergelegd. Ze voelde zijn warme lippen op haar koude lippen. Ze reageerde niet, ze kon het niet, niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien
Level 1
Luthien


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-10
Woonplaats : Level 2

Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:15 pm

'Ik ben Gabriel...' zei Gabriel zachtjes en haalde haar arm rustig van zijn schouders af. Hij stond op. 'Wil je alsjeblieft op haar letten? Ik moet even weg...' Hij trok snel een schoon shirt aan, en trok zijn groene lange jas weer aan. Zijn haren liet hij in een warrige staart. Toen hij zijn laarzen had aan gedaan, verliet hij het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Salima
Level 1
Salima


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 10, 2010 12:11 pm

Salima keek Gabriel na. Ze had medeleven met hem en Arra. Ze zuchtte. Ze stond op en liep naar de bank, ze had daar een deken zien liggen en ging die halen. Ze legde de deken over Arra heen. Ze legde haar hand op Arra's wang. "Ik hoop dat het beter gaat, ga maar slapen." Ze ging op zoek naar de keuken, het was geen groot huis dus die was snel gevonden. Ze zette heet water op voor thee. Ze hoopte dat Gabriel snel terug kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen   Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het vervallen huis - Rijk van de Vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» Arra's optrekje- rijk van de vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: