De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen

Ga naar beneden 
+4
Esra.
Salima
Arra
Isis
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 11:51 am

Loki kwam tussen een paar bomen door. Ze werd gevolgd door een puur wit paard met groene ogen. Het paard had haar gevonden toen ze bij een rivier in slaap gevallen was en sindsdien was het niet meer weggegaan. Ze had gevraagd of ze hem Irvyn mocht noemen aangezien dat de witte betekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auryon
Level 1
Auryon


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : level 2

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:01 pm

Auryon liep in het bos. Het was donker want de bladeren hielden de zonnestralen tegen. Ze zag opeens voor zich een vlinder. Hij was prachtig met zijn blauwe kleur. Ze liep hem achter na. Ze was een paar meter van de open plek verwijderd. Ze zag het meisje met een paard staan. Auryon deed alsof ze haar niet zag en liep naar de open plek om te kijken hoe het meisje ging reageren. Ze liep naar de bloemen maar ging er niet in staan. Ze bleef er voor staan. Ze hield haar arm op en de vlinder lande op haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:06 pm

Loki keek verbaasd op toen ze voetstappen hoorde en keek naar het meisje. Ze glimlachte een beetje. 'Goeiedag.' zei ze vriendelijk, aangezien Loki in een goede bui was, was ze vriendelijk. Loki dacht even aan Kenneth en aaide Irvyn. Hij hinnikte even en at wat van het gras. Loki hield haar ogen op het meisje gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auryon
Level 1
Auryon


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : level 2

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:26 pm

Auryon bleef kijken naar de vlinder. Ze zei" Hallo" Ze zei daar achter meteen"mooi paard heb je daar". De vlinder vloog weg. Auryon keek Loki aan en zei vriendelijk"Ik heet Auryon en jij?. Ze zag het paard en liep naar het paard toe. Ze aaide hem voor zijn neus en klopte hem op zijn nek. Ze aaide hem over zijn neus en lachte. Ze had een goede band met dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:36 pm

Loki glimlachte. 'Ik ben Loki en dit is Irvyn.' zei Loki glimlachend. Loki keek naar Auryon met vriendelijke ogen aan. 'Ja, Irvyn heeft mij min of meer gevonden in mijn slaap en nu is hij niet meer van me af te slaan.' zei Loki met een glimlachje. Ze aaide Irvyn even. Die opkeek naar Auryon en Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auryon
Level 1
Auryon


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : level 2

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 2:21 pm

Auryon lachte toen ze hoorde hoe Irvyn Loki vond. Ze zei"Irvyn dat is een Keltische naam he en wat betekent het dan zolang ik weet witte" Ze vroeg aan Loki"ben je een twaalfer?''. Auryon wist dat ze dat ook met telekinese kan weten te komen maar het leek haar beleefd om te vragen. Ze aaide Irvyn even. Ze liep in de richting van de bloemen en bekeek ze en de vlinders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 23, 2010 10:38 am

Loki glimlachte. 'Dat betekent het ook. De witte, ik vond het een geschikte naam en Irvyn keurde het goed.' zei ze glimlachend. 'En ik ben voor de twaalvers maar ik vecht niet veel.. Liever zou ik willen dat de oorlog stopte.' zei ze tegen Auryon'. 'Mag ik gokken dat jij ook een twaalver bent?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Auryon
Level 1
Auryon


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : level 2

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 23, 2010 1:14 pm

"Dan heb je goed gegokt" zei Auryon glimlachend. Ze zei daar achter"Ik vecht ook niet zoveel. Ik zou ook willen dat de oorlog voorbij was maar stel je voor hoe het leven zou zijn zonder de oorlog" Ze liet twee vlinder landen op schouders en weer op haar vinger laten landen en weg vliegen. Ze vroeg"Kan je paardrijden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 23, 2010 1:18 pm

Loki glimlachte. 'Hmm. Dat kan niet aangezien de oorlog mijn hele leven beinvloed heeft. Maar ja, ik kan paardrijden.' zei Loki glimlachend, ze had het vroeger geleerd en had het erg leuk gevonden als ze een kleine boodschap voor haar vader moest doen en niet op Scath kon gaan. Loki keek naar Auryon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auryon
Level 1
Auryon


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : level 2

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 24, 2010 4:33 pm

Auryon draaide zich om en keek Loki aan. Ze vroeg nieuwsgierig"hoe bedoel je?". Ze liep naar Irvyn en aaide hem. Auryon plukte een bol gras uit grond en hield haar hand voor Irvyn. Ze had een goede band met dieren. Ze zag een vlinder voorbij vliegen en glimlachte. Ze vond de natuur prachtig en bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 24, 2010 4:37 pm

Loki glimlachte. 'Mijn familie is uit elkaar en erg veranderd. Zonder de oorlog hadden ze misschien niet de juiste mensen gevonden en zonder de oorlog had ik de juiste persoon ook niet gevonden. Alles was heel anders geweest als de oorlog er niet geweest was. Mijn hele leven.' zei ze glimlachend en ze aaide Irvyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen   De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acquaville - Rijk van de Schorpioen
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.
» Herberg de Basis - Rijk v.d. Schorpioen.
» Raiden huis - rijk van de schorpioen
» Het open veld bij het legerkamp - Het rijk van de Schorpioen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: