De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kenji
Level 2
Kenji


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-10-10

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:05 am

"Is er niet iemand anders die het van je over kan nemen? Iemand die ook krachten heeft en in een ander team zit ofzo?" Kenji had met zijn zusje te doen, ze had zichzelf weereens veel te veel op de hals gehaald. Typisch Marci, ze wilde altijd het goede doen, dat ging ten koste van alles, zelfs van zichzelf. Hij glimlachte naar haar en legde zijn hand op haar knie. "Maak het jezelf niet te moeilijk, Mars"
===========
Das mijn nieuwe bijnaam voor haar. Mars is trouwens ook de god van de oorlog!
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:53 am

Mars is eeen coole bijnaam! En dat weet ik al 3 jaartjes Razz
________________________

Marci keek hem aan. 'Dat weet ik niet, maar volgens mij niet. Ik ben een van de weinigen die dit werk doet, die er uberhaupt aan denkt.' zei ze rustig tegen hem. Marci glimlachte en dacht even na. 'Ik denk dat ik over een paar weken ga vechten en het dan afwissel.' opperde ze een beetje twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 1
Anthea


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 4:16 pm

"Dat zou je kunnen doen ja..." Zei Kenji vertwijfeld. "Ik zal wel even in het rebellenleger navragen of er iemand je baantje over wilt nemen, ik heb een paar goede connecties." Kenji gaf een bemoedigend klopje op haar schouder en stond toen op.. "Thee? Koffie? Chocomel? Fris?" Hij zelf liep naar de kast, pakte de fluitketel en zette heet water op. Uit de kruidenla pakte hij een zakje sterremix-thee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 4:19 pm

Marci glimlachte. 'Dat zou fijn zijn. Enne, doe maar chocomel. Zo kan ik een beetje opwarmen.' zei ze glimlachend en ze rolde haar mouwen naar beneden. Marci keek even naar Kenji. 'Hoe zijn de rebellen? Is er veel haat daar?' vroeg ze hem. Ze wilde ook wel weten hoe het er daar aan toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 1
Anthea


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:18 pm

Kenji pakte de bus cacao uit de kast en goot wat melk in een pannetje, om op te warmen. "Nou, eigenlijk valt het in mijn deel wel mee. Onze kampen zijn opgedeeld in 4 grote gebieden: vuur, aarde, lucht en warmte. Die vier gebieden zijn ook nog onderverdeeld in de bijkrachten, je weet wel, aura en zo. Nou ik zit dus bij lucht en bliksem en daar zitten maar iets van 4 mensen bij. Dus dat is best gezellig. Maar er is bijvoorbeeld wel een groep, vuur en telekinese, waar het er wat minder fijn aan toegaat. Maar echte levensgevaarlijke gevechten onder elkaar zijn er nog nooit geweest." De fluitketel floot en hij goot het warme water in een kopje en deed het theezakje erin. Daarna haalde hij de warme melk van het vuur en goot het in een mok, een paar scheppen cacao erbij en klaar. Hij zette de twee drankjes op het dienblad en deed er een bakje pepernoten, zijn lievelings, bij. Met het dienblad op zijn arm liep hij de woonkamer weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30, 2010 2:55 pm

'Oké. En er is veel kans dat ik bij jouw kom omdat we dezelfde krachten hebben?' zei Mraci vragend, niet dat ze het erg vond. Dan kende ze tenminste iemand. Marci keek Kenji glimlachend aan en pakte een pepernoot toen hij het dienblad neergezet had. Snel had ze hem op en vond het altijd wel erg lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen   Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acquaville - Rijk van de Schorpioen
» De vlinderplek - Rijk van de Schorpioen
» Het rijk van de schorpioen - De zwarte markt.
» Herberg de Basis - Rijk v.d. Schorpioen.
» Raiden huis - rijk van de schorpioen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: