De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:31 pm

Dit heet het huwelijksstrandje omdat bruidsparen hier het 'jawoord' aan elkaar geven. Het is een strand, met een bijstrandje, en op dat bijstrandje kun je in alle rust met familie en vrienden (zonder onbekende nieuwschierige mensen dus), een prachtig huwelijk hebben. Denk aan een stuk strand, met daarachter een terras, die je speciaal kan huren om de mooiste dag van je leven te krijgen. Soms gaan mensen zelfs zwemmen, in het lekkere koele water. Onderwater is er vanalles te zien, dolfijnen, vissen, schildpadden, en soms gaan bruidsparen samen duiken, om te vieren dat ze getrouwd zijn. Op het terras staan tafels en stoelen, en een tafel met hapjes en de bruidstaart. Op het strand staat er een huwelijksaltaar waar de man en vrouw (of 2 mannen, 2 vrouwen), kunnnen staan samen met de priester. Meestal is er op het strand een koel briesje, en het is er bijna altijd mooi weer. Dit is de plek om 'ja' te zeggen tegen je geliefde!

(het gewone strand is gewoon zoals andere stranden, denk aan veel plek, ijskraampjes, strandtenten etc.)

Personen; Veel, er komt veel visite meestal op een huwelijk, dus veel plek.
Regels; Mensen die niet zijn uitgenodigd voor het huwelijk, blijven gewoon op het grote strand, en mogen het huwelijk niet verstoren. (niet dat het echt kan, er staan hele afscheidingen etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimeza nov 20, 2010 1:48 pm

Diego liep over het strand. Hij dacht na, misschien zouden hij en Valerie hier kunnen trouwen, en dan kunnen duiken na afloop. Hij had haar nog niet gevraagd, maar het moment was er bijna. Lola was nog steeds bij hem in huis, en dat wist Valerie niet. Hij zou het haar na de bruiloft wel vertellen, had hij zich voorgenomen. Hij was bang voor haar reactie. Hij zag dat het rustig was op het strand, terwijl het best lekker weer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimedi nov 23, 2010 4:18 pm

NEW
----------
Diego stond op de afgesproken plek met een roos in zijn hand. Hij was bezig een hart te schijven, met daarin; Diego (L) Valerie. hij was aan het wachten op zijn geliefde, om haar ten huwelijk te vragen. Het was niet helemaal eerlijk misschien, maar hij had het geld nu, en hij had er zo lang voor gespaard... Nu mocht het wel eens komen. Hij keek op zijn horloge en keek daarna uit over het strand of hij haar al zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimewo nov 24, 2010 4:37 pm

Met haar oude ,zwarte haar rende Valerie bijna naar haar geliefde en gaf hem een kus , "Je wou me zien sgat?" zei ze met een brede glimlach , ze was zo blij dat ze Diego teruggevonden had , ookal was het al een tijdje geleden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimedo nov 25, 2010 3:20 pm

'Eindelijk daar ben je!' Diego omarmde Valerie en kuste haar terug. 'Ik heb lang op je staan wachten ,maar zo te zien was het de moeite waard...' Hij grijnsde en keek haar daarna stralend aan. 'Ik moet je inderdaad iets vertellen...' Diego ging op zijn knie in het zand zitten, en gaf haar de roos die hij had meegenomen. 'Ik ken je nu al best wel lang..' begon hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimedo nov 25, 2010 7:14 pm

Valerie glimlachte en rook aan de roos "En...?" vroeg ze nieuwsgierig , ze had zo een vermoeden , maar ze liet Diego het vragen , een stuk romantischer en ook leuker... Ze keek Diego verliefd aan en wachtte tot hij verder ging met zijn speach.



wat doen wij nouw met het 12ver 13er gedeelte xD
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimevr nov 26, 2010 3:40 pm

'En...' grijnsde Diego, expres langzaam pratend om Valerie nieuwschierig te maken, 'gelijk toen ik je zag, dacht ik; 'Dit is mijn droomvrouw!' Ik was smoor op je, en nog steeds. Elke dag houd ik een beetje meer van je..' Hij staarde haar verliefd aan, en keek in haar prachtige ogen. Hij pakte de ring uit zijn broekzak, en vroeg; 'Valerie, zou je met mij willen trouwen?'


Geenidee?XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimezo dec 05, 2010 4:01 pm

valerie straalde en zei, nee riep bijna "Ik hou ook van jou Diego, jij hebt mijn leven veranderd, mijn droomman! en..."zei ze en wachtte even "Ja , ik wil heel graag met je trouwen, niets liever! Maar doe niet zo gek en ga staan, zodat ik je kan zoenen..."zei ze met een glimlach.Drizzle was thuis gebleven , ze had al zes jaar alleen vol gehouden dus een paar uurtjes zullen ook wel lukken, maar ze wist, dat als ze hier was, dat ze een vies gezicht zou trekken.

nou, daar zitten we dan xd ik zat ook al met kurt
zijn beste vriendin ( Aph ) 13er en Valerio 12er , moeilijk hoor xd
LOl
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitimema dec 06, 2010 6:11 pm

'YES!' Diego's blijdschap kon niet meer op. Hij stond op en zoende zijn aanstaande vrouw, zijn verloofde, zijn Valerie. Hij stopte en keek haar aan, en hij zei; 'Waar gaan we trouwen, mijn liefste?'

Whaha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd   Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» de kapelberg- het rijk van de maagd
» De dokterspraktijk- Rijk van de Maagd.
» Het weiland- Rijk van de maagd.
» De bloemenvelden - Rijk v.d. Maagd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: