De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De open plek in het bos - Rijk van de Stier.

Ga naar beneden 
+5
Gytha.
Arra
Gabriel
Richard
Loki
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:39 pm

Dezeopenplek is vrij groot. De takken laten zon door maar niet alle, sowieso wel een cirkel van anderhalve meter in het midden. Ondanks dat is het er meestal lekker warm of ijskoud in de winter. Het gras en de bomen passen zich zoals alles aan maar dan een beetje extra. Het gras bevriest sowieso in de winter en de takken laten begin herfst de meeste bladeren al vallen en zijneecht helemaal kaal. Verder is deze open plek prettig om uit te rusten omdat hij niet heel diep in het bos ligt maar wel diep genoeg om niet hoorbaar en zichtbaar te zijn voor mensen. Draken kunnen hier landen maar met twee dan is er aardig wat ruimte in beslag genomen. Verder loopt er een klein beekje er door het midden heen.

Regels: Verwoest de bomen niet zomaar, uberhaupt niet veel.
Rang: -
Personen: Nou met 50 is het toch aardig vol en drie opeengepropte draken lukt ook nog, zonder veel mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:42 pm

Scath landde op een open plek die hij had gezien. Hij wist dat ze nog een paar uur moesten vliegen voordat ze thuis zouden zijn dus zou hij Loki hier laten rusten. Ze klom moeizaam van zijn rug af en liep naar het beekje. Ze bekeek zichzelf in het water en gooide daarna wat in haar gezicht dat onder de viezigheid zat. Daarna begon ze haar bloedende armen schoon te maken. Ze beet op haar lip omdat het ontzettend prikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:52 pm

Vermoeid vloog Richard met Shilay door de bossen heen. Ze vlogen langszaam omdat ze samen met een groep rebellen reisde. Hij beschouwde ze als hun vrienden en was niet van plan om ze onbeschermd te laten lopen terwijl hij rustig vloog. Na ongeveer een halfuur waren ze bijna gearriveerd bij de plek waar het kamp van hun opgeslagen was, maar eerst kwamen ze langs een openplek, daar besloten ze eerst halt te houden om te eten en aan te sterken. Richard en Shilay besloten voor hen uit te vliegen, toen hij de open plek op vloog zag hij een redelijk bekend gezicht. Hij zag het meisje dat ook gevochten had, zo te zien aws ze best wat geraakt. Vriendelijk stak hij zijn hand naar haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:56 pm

Loki keek op naar de jongen. Hij had net ook gevochten alleen was bij ze blijven vliegen. Scath was naar de open plek gevlogen toen hij had gehoord dat daar water was. Ze stak haar hand terug op naar de jongen als teken van begroeting. Ze bekeek haar armen even toen als het bloed en de vuiligheid eraf was. Al bloedde ze nog steeds. Loki haalde wat verband uit haar zak en begon dat er moeizaam om heen te binden. Ze had dat al bij Scath gedaan voor ze gingen. Hij was geraakt bij zijn lange hals en bij een poot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 9:16 pm

Richard glimlachte even flauw, voor hij van Shilay klom. Achter hem hoorde hij de groep mannen ook tussen de bomen aankomen. Toen ze op de plek aankwamen keken ze allemaal heel even naar de vrouw die er bezig was met haar wonden verzorgen, maar gingen daarna ook zelf aan de slag met het maken van een vuur en het schoonmaken van hun wonden. Richard liep anar het meisje en ging redelijk vlak naast haar zitten. "Gelukkig zijn er geen doden gevallen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel
Level 1
Gabriel


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 01-11-10
Leeftijd : 29

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 9:19 pm

Een parelwitte draak landde op de open plek in het bos, samen met haar baasje op haar rug. Gabriel stapte van zijn draak Sonata af, en aaide haar even over haar hals, voor hij om keek naar de open plek. 'Ga maar Sonata... Ik blijf hier nog wel even.' zei Gabriel tegen zijn draak, die knikte en op steeg met krachtige vleugelslagen. Gabriel draaide zich om, en zijn lange blonde vlecht zwierde met hem mee. Hij keek even naar de andere mensen en glimlachte naar hun, voordat hij op de grond plofte en zijn jas uit trok. Hij pakte wat verband en begon de wond op zijn arm te verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 9:25 pm

Loki glimlachte een beetje. 'Gelukkig niet.. Maar ze waren sterker dan ik had verwacht..' zei Loki rustig. Ze had weer een dag gehad waarop haar krachten niet helemaal goed werkten en de mist maar in haar hoofd bleef hangen. Ze keek even naar de jongen naast haar en daarna naar de mannen die op de open plek aan kwamen. Loki deed haar best haar rechterarm te verbinden al zat dei slapper dan haar linkerarm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 9:43 pm

Richard draaide een fles water open en nam eerst een paar grote slokken om zijn dorst te lessen. Nu pas merkte hij pas echt hoe vermoeid hij was . "Daar heb je gelijk in." zei hij, weemoedig keek hij naar zijn broek die rood was door een wond in zijn dijbeen. Gelukkig was het niet zijn slagader, maar het had niet veel gescheeld. Gelukkig had hij zich kunnen terug trekken om het af te binden. "Moet ik helpen?" vroeg hij toen hij merkte dat het meisje aan het hanissen was met verband/
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 9:47 pm

Loki keek op, de verbazing was alleen even in haar ogen te lezen. Meestal werdz gewoon genegeerd dus was ze het zo gewend dat ze haar gangetje ging. 'Ja, dat zou fijn zijn..' zei ze tegen hem. Het was Loki gelukt met verband om haar linkerarm te doen, al vond ze het jammer dat de wond die net een beetje aan het helen was weer opengehaald was maar hij zou wel weer helen bedacht ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:07 pm

wow, jouw aantal posts Surprised
-
Richard merkte niks van de verbazing die in haar ogen te lezen zou kunnen zijn, hij lette daar dan ook niet op. Het was voor hem tenminste vanzelfsprekend dat je iemand die geholpen heeft met vechten ook helpt als het gevecht is afgelopen. Met een paar beoefende bewegingen legde hij het verband strak genoeg aan om het bloed te stelpen, dat leerde je wel na enkele weken in het leger. "zo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:13 pm

Een blauwe slangachtige draak landde op de open plek. Arra gleed van de rug van de draak af en plofte op de grond. Ze stond op en draaide zich om naar Alys. Alys was net tegen een boom geknald en had een buld op haar hoofd. Ze jammerde zachtjes. Arra keek haar aan. "Stil maar", zei ze," ik wel wat voor je." Ze pakte wat pillen en gaf die aan de draak. Zelf had ze een heleboel schrammen en een lelijke snee in haar gezicht. De snee begon weer te bloeden en ze drukte snel haar hand erop. Maar hij bleef bloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:15 pm

Haha, Dat krijg je van een week ziek zijn..XD Op naar de 900 want dan ben ik level 4..:]
__

Loki glimlachte en keek even naar het verband. 'Bedankt.. Ik heet trouwens Loki..' zei ze rustig. Het verband leek net versiersel omdat haar handen nog vrij waren. Loki stak haar hand uit naar de jongen. Loki was blij dat ze korte mouwen aan had, ze had het warm gekregen doordat de zon in haar nek scheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:42 pm

Richard keek even op naar iemand die hij eigenlijk helemaal niet gezien had, maar wel aardig onder de verwondingen zat. Heel even fronste hij wantrouwig zijn wenkbrauwen voor hij weer goed ging zitten tegen de boom aan. "Ohja, ik ben Richard." hij pakte zelf een lap stof en begon daarmee zijn armen schoon te deppen, deze waren niet eens zo erg gewond maar ook kleine sneden konden gevaarlijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:45 pm

Loki knikte even. Zelf keek ze neit op naar de persoon met de draak. Er waren er wel meer en zoals gewoonlijk ging ze haar eigen gang. Loki haalde haar zwaard even uit haar schede. Ze maakte haar hand nat en begon het bloed eraf ze wassen tot de blauw gloeiende lijn weer mooi zichtbaar was, net als de tekens die ze erin gegrafeerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:53 pm

Richard was na enkele minuten klaar met het verzorgen van zijn wonden. Zijn blik ging over de mannen die nu bezig waren met het schoonmaken van hun wapens en het napraten over de streit. Vermoeid leunde hij naar achteren en trokz ijn zwaard weer uit de schede, om hem schoon te maken. "Heb je vaak gevochten?" vroeg hij na een tijdje, toen hij bezig was met het schoonpoetsen van zijnz waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimema nov 01, 2010 10:57 pm

Loki dacht even na over het antwoord. 'Ik heb sinds mijn vijftiende driejaar bij de rebellen gezeten. Daarna ben ik rond gaan trekken en ik hield natuurlijk veel onderlinge gevechten omdat ik in gevaarlijk gebied was. Sinds een tijdje wil ik de rebellen weer een beetje helpen. En jij? Vecht je vaak?' vroeg Loki hem terug. Zepakte haar drie werpmessen en drie dolke even en bekeek ze. Ze waren vies, een dolk en twee werpmessen, ze was blij dat ze ze terug had kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 5:58 pm

Richard knikte bij haar verhaal. "Dat kan verklaren dat ik je nog nooit echt gezien had." Hijzelf zat er ook nog niet zo lang bij, een jaar of 2 nu. In die tussentijd had hij het al aardig naar zijn zin gekregen, vooral toen hij merkte dat zijn talent met zijn zwaard hier aardig goed tot zijn recht kwam. "Redelijk, eigenlijk alleen als ik en mijn mannen ergens een gevecht aangaan tegen Het Dertiende Rijk." hij sprak die naam met afschuw uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:34 pm

Loki knikte. 'Hmm.. Waarom vecht je?' vroeg ze hem rustig. Sommigen zouden zeggen omdat ze een vriend of familielid verloren waren aan het dertiende, andere zouden zeggen voor hun land. Ze was benieuwd naar de reden van Richard. Loki was haar dolk en werpmessen even schoon en ging daarna makkelijker zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 7:02 pm

"Verschillende redenen." gaf hij toe. "Maar ik denk dat de belangrijkste rede toch echt is dat mijn moeder en zusjes vast zitten tussen verschillende legerkampen en ik ze daardoor niet bezoeken kan." Hij wist nog steeds niet dat zijn zusje ondertussen al niet meer leefde, anders wist hij niet of hij hier nog zo rustig kon zitten. "En natuurlijk omdat Zenan het recht niet heeft om duizenden mannen te vermoorden. En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 7:50 pm

Loki knikte. 'Eerst vechtte ik voor het land. Nu vecht ik nauwelijks omdat ik vind dat buiten het geloof er geen verschil is in de mensen. Zenan is de aanstichter en hem geef ik de schuld. Maar ik denk dat er zoveel haat aan beide kanten is dat het moeilijk wordt om deze oorlog over te laten gaan..' zei Loki tegen Richard. 'En als ik word aangevallen vecht ik natuurlijk terug..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 7:56 pm

Richard glimlachte "Dat is begrijpelijk dat je dan vecht. Maar ik denk niet dat het Zenan alleen is. Er bestaat toch nog iets van vrije wil bij die mensen? Ik vind het hun eigen schuld als ze ooit in de pan gehakt zullen worden en gestraft worden voor hun daden." Richard glimlachte nog steeds, dit was zijn menig. Hij wilde best naar andere argumenten luisteren maar op dit moment was het zijn menig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:18 pm

'Begrijpelijk dat je dat denkt. Maar ik heb van mijn broer verhalen gehoord over hoe het daar is, die mensen leven in armoede. En als vanaf je geboorte iets is ingepraat gaat dat er niet uit. En als jij moest kiezen tussen werken voor hem, blijven leven en net genoeg geld verdienen om te overleven of jezelf tegen hem keren en gedood worden zou ik ook voor het eerste kiezen. net als vele mensen..'legde Loki haar standpunt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel
Level 1
Gabriel


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 01-11-10
Leeftijd : 29

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 9:22 pm

Gabriel was zijn wonden aan het verbinden en was klaar met zijn arm. Hij borg zijn spullen op in zijn tas en zuchte diep. Hij leunde tegen een boom met zijn rug en keek naar de lucht, maar stortte ineen keer in een hoestbui. Toen hij uit gehoest was keek hij naar zijn hand, en zag dat die besmeurd was met bloed. Hij zuchte diep en veegde zijn hand af aan een doekje om zijn wonden schoon te maken. Het kwam vast door het gevecht van eerder. Hij had een heel harde trap in zijn buik gehad. Het zou vanzelf wel helen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 10:52 pm

"Dat is waar, maar toch..." heel goed was Richard niet in discussies. "Ik denk toch dat er ergens wel een gevoel in mensen is tussen goed en kwaad, dus dat zou een man op latere leeftijd als ze op het punt staat om een vrouw te verkrachten omdat het zogenaamd een heidene is zou moeten weten dat het slecht moet zijn." hij glimlachte naar haar, ze wist niet of het goed was maar het was ongeveer hoe hij het zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitimedi nov 02, 2010 10:55 pm

Loki knikte. 'Nou ja. Van mij mag je het bekijken zoals je wilt.. En ik snap je wel en ergens zitten we vast wel op dezelfde lijn.. Maar ja, het maakt niet heel veel uit want veel kunnen we er toch niet aan veranderen.' zei Loki met een glimalchje. Ze ondersteunde zeichzelf met haar armen wat haar nog aardig lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De open plek in het bos - Rijk van de Stier.   De open plek in het bos - Rijk van de Stier. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De open plek in het bos - Rijk van de Stier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk van de Tweeling- Open plek van de kluizenaar
» De steile rotsen - rijk van de stier
» Witte bloesem bos - Het rijk van de Stier
» Rijk v.d. Stier - Loki's huis.
» Het grote plein --- Rijk van de Stier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: