De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 landhuis van MacBennet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 2:18 pm

in dit grote landhuis wonen Charlie en Adele, met Charlie's moeder en hun 10 kinderen. Charlie's vader is gestorven en heeft het edrijf, wat nu aan huis zit, geërfd.

Het landhuis heeft heel veel land eromheen. als je van de ene kant naar de andere kant van het terrein gaat is dat minstens 40 km lopen. het grootste deel is bos met ook nog wat weilanden. dichtbij het huis is er een chinese tuin, rozentuin, boomgaard, een oefenterrein waar je met verschillende wapens kunt oefenen, maar ook een oefenterrein waar je je lenigheid, reactievermogen en snelheid kunt oefenen, een vijver/natuurzwembad en er is een binnenplaats met een fontein.

Het huis zelf heeft 2 verdiepingen en is aardig groot. beneden is de keuken, eetkamer en de woonkamer ( daar staan heeel veel stoelen voor alle kinderen). boven zijn de slaapkamers en nog 2 logeerkamers, 3 badkamers. er is ook een klein zoldertje waar allemaal afgedankte dingen staan. daar ging Charlie vaak heen om na te denken.

regels: gelieve niet de boel te slopen of in de fik te zetten.
max pers: maakt niet uit het is megaaaa
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 2:22 pm

Charlie zat in de woonkamer terwijl het buiten schemerde en de regen tegen de ramen kletterde. hij zat met uitgestrekte benen op de bank met Adele tegen zich aan geleund. de rest van de familie zat door de hele kamer verspreid. het haardvuur knetterde en je hoorde je soms wat muziektoontjes van de oudste dochter die viool probeerde te spelen. Charlie dronk uit zijn cognacglas terwijl hij tevreden glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 2:26 pm

Met nog steeds rode ogen en wallen daaronder aangezien ze niet had kunnen slapen tijdens de lange reis, klopte Elizabeth aan bij de deur. Ze had in de gaten gehouden wat er met haar familie was gebeurd sinds ze was weggelopen en wist dat ze hier waren. Gilan klampte zich vast aan haar been en Rima hield de slapende Yasmine droog onder haar vleugel. Lizzy trok de capuchon van de cape verder over haar hoofd en wachtte tot er open werd gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 5:50 pm

Charlie draaide zijn hoofd even om toen hij iemand op de deur hoorde kloppen. wie ging er nou in deze stromende regen buiten staan? Adele stond al op en liep naar de deur. als het een zwerver was zou ze eens een hartig woordje met de bewaking spreken, want dat was al de 2e deze week. Charlie vond het nooit zo erg en hij gaf ze altijd wat te eten en de stal als overnachtingsplaats. maar Adele had het liever niet. Ze liep naar de deur en deed die open. ze zag een vrouw staan, ongeveer net zo oud als zij, met een draak en 2 kleine kinderen. ze raakte vertederd door de aanblik van de 2 kleine kinderen in de stromende regen, maar zei eerst:' kan ik iets voor jullie doen?' je wist maar nooit of ze iets slechts in de zin hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:11 pm

Elizabeth beet op haar gebroken lippen en keek de jonge vrouw aan. ze deed de kap over haar hoofd naar achter "W...woont mijn broer Chalie hier, ik ben zijn zusje Elizabeth" ze keeek de vrouw aan, als ze Charlie zou kennen zou ze zijn ogen in de hare herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:23 pm

Adele keek met half samengeknepen ogen naar de jonge vrouw die voor de deur stond. toen viel haar mond open en ze draaide zich half naar de deur van de woonkamer toe. ' Charlie, kun je even komen?' vroeg ze. ze wilde zeker weten of het Elizabeth was. Charlie had wel over haar verteld, maar ze had haar nog nooit gezien. Charlie stond op en liep rustig naar de deur terwijl alle 10 kinderen nieuwsgierig achter hem aan liepen. ze keken om het hoekje van de deurpost heen toen Charlie naar de jonge vrouw keek. toen viel zijn mond ook open en hij zei verbaasd:´ Lizzy?!´ hij was even te verbaasd om iets te zeggen. Adele herstelde sneller en zei:´ kom maar binnen, jullie zullen het wel koud hebben. bij het haardvuur is het lekker warm.´ terwijl Charlie nog sprakeloos stond te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:27 pm

Ekizabeth knikte en pakte Gilan op. Die drukte zich meteen tegne zijn moeder aan, hij wist immers niet wie ditwaren. Rima volgde met de slapende Yasmine en legde haar op het kleed voor het haardvuur. Lizzy ging met Gilan op de bank zitten toen ze haar mantel op had gehangen. "Charlie, ik ben zo blij dat je me nog wil binnen laten, ik wist niet meer waar ik naar toe moest." ze pakte onbewust haar ringvinger beet waar tot voorkort haar ing had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:35 pm

voordat Charlie de woonkamer inliep, nam Adele hem even apart. ´doe alsjeblieft een beetje lief voor ze, schat. je ziet dat ze het moeilijk heeft, daar heb je geen enkele kracht voor nodig.´ ze gaf hem een kus en liep toen snel naar de keuken om wat eten te halen. Charlie liep met zijn gevolg van 10 kinderen, die niet snapte wat er aan de hand was, weer de woonkamer in. hij ging op een stoel zitten terwijl de anderen nieuwsgierig naar de draak, het slapende meisje of de twee op de bank keken. Charlie knikte even naar Elizabeth omdat hij nog niks wist te zeggen. Adele kwam weer terug met een dienblad met warme zachte broodjes en hield het voor Elizabeth. ´neem er alsjeblieft een´ zei ze glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:50 pm

Elizabeth knikte en pakte een broodje. Gilan keek naar zijn moeder en pakte er pas een toen die knikte. Hij begon eraan te knabbelen. Elizabeth glimalchte naar Charlie "Sorry dat ik zo plots voor de deur sta,maar ik kon nergens meer naartoe, en Yasmine en Gilan hebben veiligheid nodig." ze zuchtte "Maar ik wil niet meer met ze terug naar hun vader, die sukkel, hoe durfde hij" ze beet op haar lip om niet te gaan janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 10:35 pm

Charlie keek even naar he tmeisje wat op het kleed voor de haard lag te slapen. Hij was nu wel aardig hersteld en vroeg:' wat is er dan gebeurd?' hij snapte nog steeds niet helemaal waarom Lizzy nu juist naar hem was toegekomen. Rose liep nieuwsgierig naar de bank toe en klom er met enige moeite op. ze ging tegen Elizabeth aanzitten en keek omhoog met haar duimpje in aar mond. Mats ging op onderzoek uit bij de draak en hij trok voorzichtig aan de staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimedi nov 02, 2010 10:46 pm

Elizabeth gliamlchte naar Rose "Hallo" ze glimalchte en wendde zich weer met een serieus gezicht naar Charlie "Wil je het hele verhaal, van zelfs al voor ik weg was gelopen, of aleen het laatste deel, waardoor je het niet helemaal snapt, ach wat, ik doe het hele vrhaal wel" ze haalde adem en begon met het verhaal, beginnden de met Yuri, sommige delen vatte samen, en bij het eind moest ze bijna weer huilen. Yasmine was wakker geworden en gaf haar moeders been een knuffel ten troost.

Rima glimalchte naar Mats en blies een wolkje in zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:48 am

Charlie luisterde geduldig naar het verhaal net als Adele die de schaal had weggezet en in een andere stoel was gaan zitten. toen ze klaar was stond Charlie op en liep naar haar toe. hij hurkte bij de bank neer. Nu begreep hij tenminste een beetje waarom ze was weggelopen. hij legde een hand op haar arm en zei met een glimlach tegen haar:' van mij mag je hier zolang blijven als je wil. Adele wil jullie zo wel een kamer toewijzen, maar ik heb nog een vraagje..... waarom heb je eigenlijk nooit contact gezocht met me?'
Terug naar boven Ga naar beneden
charlie.
Level 1
charlie.


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-11-10

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:49 am

srrryyy hij stond waarschijnlijk nog op die van jou toen jij wegging en ik had het niet door Embarassed
nouja weer een berichtje extra Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:02 am

Elizabeth keek naar haar voeten "Omdat ik bang was dat je kwaad op me zou zijn, omdat ik niemand mocht laten weten waar we woonden, en omdat het moeilijk is om post te sturen dwars door dertiener gebied, ik en Pixis" de naam Pixis spuugde ze bijna uit "Waten namelijk spionnen voor de rebellen, en het was wel handig als de dertieners niets van ons wisten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





landhuis van MacBennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: landhuis van MacBennet   landhuis van MacBennet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
landhuis van MacBennet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Charlie Noël MacBennet
» Het vervallen landhuis van de Smiths - Rijk v.d. Weegschaal
» Het rijk van de Maagd-Koruna, het grote landhuis aan de rand van de stad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: